Kyoto Watazen Ryokan
Ryokan met een bubbelbad, op enkele stappen van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyoto Watazen Ryokan





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 167
27 jul - 28 jul
Kameropties
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (with Shower Booth) laden

Traditionele kamer, niet-roken (with Shower Booth)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer laden

Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (with Shower Booth) laden

Traditionele kamer, niet-roken (with Shower Booth)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer laden

Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 193 beoordelingen
De prijs is € 226
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rokkakku - sagaru, Yanaginobaba, Nakagyo - ku, Kyoto, Kyoto, 604-8113
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 236 beoordelingen
De prijs is € 126
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 1650 voor volwassenen en ca. JPY 1650 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 2500 per dag (op 50 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Ryokan Watazen
Kyoto Watazen
Kyoto Watazen Ryokan
Ryokan Watazen
Watazen
Watazen Kyoto
Watazen Ryokan
Watazen Ryokan Kyoto
Watazen Hotel Kyoto
Kyoto Watazen Ryokan Kyoto
Kyoto Watazen Ryokan Ryokan
Kyoto Watazen Ryokan Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyoto Watazen Ryokan
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Warm welkom in leuke ryokan
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Francesca
24 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Francesca
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Millie
17 apr 2025
Millie
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shi
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alice
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Srinivas
6 apr 2025
Srinivas
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
mary
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mary
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sezin
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sezin
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Petri
Reisde met een groep
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petri
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
chang
Reisde met familie
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chang
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Phoebe
Reisde met een groep
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phoebe
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Dongqing
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dongqing
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Joseph, Richmond
Reisde met familie
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Thang
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Thang
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met een groep
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNGHWAN
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEUNGHWAN
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met familie
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ross
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charming stay in a great location
Ross
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
James, Calgary
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Tommy
Reisde met familie en kleine kinderen
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tommy
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Jeracah
Reisde met familie
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeracah
4 nachten verbleven in juli 2024