KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 60
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (for 2 people) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (for 2 people)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Apart bad en douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken (for 3 people) laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (for 3 people)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Apart bad en douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people) laden

Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Apart bad en douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people) laden

Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Apart bad en douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
Twin Room (4 persons)
Twin Room (3 persons)
Twin Room
Deluxe Twin Room With Terrace
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Marutamachi
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 829 beoordelingen
De prijs is โฌย 41
5 jan - 6 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

646-5 Miyuki-cho Gojo Kamiazuchi-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8040
Over deze accommodatie
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Granbell Hanareya Kyoto
kyoutoguranberuhoteru hanareya
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya Hotel
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya Kyoto
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
TOMOKO
Reisde met een groep
22 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKO
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 โ Uitstekend
NAOKO
Reisde met familie
14 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

NAOKO
1 nacht verbleven in december 2025
6/10 โ Redelijk
Rieko
9 nov 2025
Rieko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
ale
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ale
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Lukasz
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lukasz
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
John
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
ใใใ
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Victoria
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Ling Ling Adele
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ling Ling Adele
15 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Shelby
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shelby
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
้ฆๅฅๆ
24 sep 2025
้ฆๅฅๆ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Naoko
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoko
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
SATOSHI
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

SATOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใ
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Christian
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
???
14 sep 2025
???
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
KENICHIRO
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENICHIRO
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Emi
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emi
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
??
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Stephen
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hidden Gem
Stephen
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 โ Redelijk
Nagatoshi
4 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nagatoshi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Kate
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใใ
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใใ
2 nachten verbleven in juli 2025








