L'Hotel de Hiei
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Kyoto
Fotogalerie voor L'Hotel de Hiei





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Maisonnette laden

Maisonnette
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een aparte woonkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Fauchon Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 235 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ipponsugi, Hieizan, Kyoto, Kyoto, 606-0000
Over deze accommodatie
L'Hotel de Hiei
Vergelijkbare accommodaties

Kyoto Hatsune Hotel
Kyoto Hatsune Hotel
- Gratis wifi
- Magnetron
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 28 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
L'Hotel de Hiei Hotel
L'Hotel de Hiei Kyoto
L'Hotel de Hiei Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over L'Hotel de Hiei
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 sep 2025
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
yoshinobu
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshinobu
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
ミナエ
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ミナエ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
stephan
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stephan
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
HIDEKI
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
HIDEKI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ショウヘイ
15 aug 2025
ショウヘイ
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ともえ
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
と もえ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Izumi
14 aug 2025
Izumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ひろし
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



ひろし
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
REIKO
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
REIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
けんや
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
けんや
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yuko
3 jun 2024
Yuko
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
みちこ
6 mei 2024
みちこ
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
TAMAE
Reisde met familie
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAMAE
1 nacht verbleven in november 2023

















