Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
27 aug - 28 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken laden

Familiekamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
7,6 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (4PAX) laden

Familiekamer, niet-roken (4PAX)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Moderate Queen) laden

Kamer, niet-roken (Moderate Queen)
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (3PAX) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (3PAX)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Higashiyama
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 22 beoordelingen
De prijs is € 730
21 aug - 22 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO ligt in de wijk Binnenstad Kyoto in Kyoto. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Markt van Nishiki en Nijō-kasteel en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Shijo-straat en Kawaramachi-straat. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Nishikyogoku-atletiekstadion of Renbaan van Kioto op het programma heeft staan.

80 Mikuracho, Kyoto, Kyoto, 604-8166
In de buurt
- Shijo-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
- Markt van Nishiki - 9 min. lopen - 0.8 km
- Kawaramachi-straat - 13 min. lopen - 1.1 km
- Nijō-kasteel - 14 min. lopen - 1.2 km
- Kiyomizu Temple - 5 min. rijden - 3.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Starbucks - 1 min. lopen
- Starbucks - 2 min. lopen
- COSTA - 1 min. lopen
- 欧風カレーハウス ガーネッシュ - 1 min. lopen
- 夢処・漁師 めし 雑魚や - 3 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De openingstijden voor het openbare bad zijn dagelijks van 15.00 tot 01.00 uur en van 06.00 tot 10.00 uur.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Loisir Classic Kyoto Sanjo
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO Hotel
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO Kyoto
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
14 aug 2025
Positief: Voorzieningen
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kai
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kai
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Trystan
Reisde met een groep
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trystan
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Junji
16 aug 2025
Positief: Personeel en service
Junji
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
hidekazu
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hidekazu
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ybis
Reisde met een groep
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ybis
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Екатерина
Reisde met familie en kleine kinderen
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Екатерина
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takayuki
13 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayuki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ramazan
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ramazan
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cynthia
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cynthia
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jeremy, Riorges
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremy
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
denis
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
denis
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yoshihito
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Personeel en service
Yoshihito
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Darius
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darius
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shunsuke
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Shunsuke
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Noah
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noah
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kazumasa
Reisde met partner
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazumasa
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-Gabriel
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean-Gabriel
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met een groep
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren, Auckland
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Serena
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serena
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kenichi
Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Netheid
Kenichi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Laura, Middleburg Hts.
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
3 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
3 nachten verbleven in juli 2025