MARUTAMACHI Crystal Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijล-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor MARUTAMACHI Crystal Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Regendouchekop
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Regendouchekop
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Regendouchekop
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Regendouchekop
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 652 beoordelingen
De prijs is โฌย 47
7 aug - 8 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

25 Marutacho, Kyoto, Kyoto, 604-0077
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

EIKI
EIKI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Magnetron
- Keuken
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
MARUTAMACHI Crystal Hotel Kyoto
MARUTAMACHI Crystal Kyoto
MARUTAMACHI Crystal
Marutamachi Crystal
MARUTAMACHI Crystal Hotel Hotel
MARUTAMACHI Crystal Hotel Kyoto
MARUTAMACHI Crystal Hotel Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MARUTAMACHI Crystal Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
yuka
Reisde met een groep
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuka
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
13 nov 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2019
8/10 โ Goed
haruki
22 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
haruki
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆธ ๆฝใชใใใซ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 nov 2018
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 โ Goed
Hyeong Ho
11 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ ๋ฐ์ ์ผ๋ก ์ ๋ง ์ข์๋ฐ ํ๊ฐ์ง๊ฐ...
Hyeong Ho
3 nachten verbleven in november 2018
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 okt 2018
Positief: Netheid
้่ทฏใฎ้จ้ณใ่ใใใใ่จฑๅฎน็ฏๅฒ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 โ Goed
Ako, Vancouver
29 okt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ako
3 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 okt 2018
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 โ Goed
nathalie
27 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Correct pour un court sรฉjour
nathalie
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 sep 2018
Nice
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2018
10/10 โ Uitstekend
Jose
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente opciรณn en Kyoto
Jose
2 nachten verbleven in juli 2018
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice stay
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
4/10 โ Matig
takuma
30 jul 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Inexperienced and shy staffs
takuma
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
28 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 โ Goed
Melissa
26 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New hotel in a good location
Melissa
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 โ Goed
Melissa
25 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, great location
Melissa
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 โ Uitstekend
Ryo, ใญใตใณใผใซใน
11 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅธ่กๅฐใซใใไพฟๅฉใชใใใซ
Ryo
2 nachten verbleven in juli 2018