MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Hotel met een restaurant bij een treinstation/metro in Kyoto
Fotogalerie voor MIRO KYOTO NIJO HOTEL





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Junior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin room laden

Twin room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 515 beoordelingen
De prijs is € 124
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Over deze accommodatie
MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.002 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 okt 2025
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Daniela
27 okt 2025
Daniela
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
CARLOS
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
CARLOS
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Andres
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dylan
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Dylan
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Jasmine
19 okt 2025
Jasmine
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Miguel Cara Linda
Reisde met een groep
13 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel Cara Linda
13 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Allyssa
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allyssa
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alma
8 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Alma
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
Reisde met een groep, Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Conrad
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conrad
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda Lynne
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda Lynne
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MAYELI ALEJANDRA
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAYELI ALEJANDRA
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah Louise
17 sep 2025
Sarah Louise
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
??
16 sep 2025
??
9 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
paula
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
paula
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Noboru
14 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noboru
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Chad
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chad
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ree
9 sep 2025
Ree
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
FUMIHIRO
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Personeel en service
FUMIHIRO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Julie
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
4 nachten verbleven in juli 2025

















