Matsui Bekkan Hanakanzashi
Ryokan met een volledig uitgeruste spa, op 4 minuten lopen van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Matsui Bekkan Hanakanzashi





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer in Japanse stijl, Japanse futon, privébadkamer (For 1-2 Persons) laden

Kamer in Japanse stijl, Japanse futon, privébadkamer (For 1-2 Persons)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer (For 2 Guests) laden

Traditionele kamer, privébadkamer (For 2 Guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer (For 4 Guests) laden

Traditionele kamer, privébadkamer (For 4 Guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer (For 2-3 Guests) laden

Traditionele kamer, privébadkamer (For 2-3 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer, privébadkamer (For 2-8 Guests) laden

Familiekamer, privébadkamer (For 2-8 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele suite (with Private Garden and Tea Room) laden

Traditionele suite (with Private Garden and Tea Room)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer (Private Bathroom, For 2-8 Guests) laden

Deluxe kamer (Private Bathroom, For 2-8 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, privébadkamer (Special, Yaezakura) laden

Kamer, privébadkamer (Special, Yaezakura)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer (For 3 Guests) laden

Traditionele kamer, privébadkamer (For 3 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Hanakanzashi Suite laden

Hanakanzashi Suite
Alle foto's voor Japanese Modern Room laden

Japanese Modern Room
Japanese-Style Deluxe Suite
Alle foto's voor Japanese-Style Room laden

Japanese-Style Room
Japanese-Style Superior Room
Room With Tatami Area
Japanese-Style Deluxe Room
Special Room, Yaezakura (with Private Bathroom)
Alle foto's voor Japanese-Western Style Room laden

Japanese-Western Style Room
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Kawaramachi Gojo Riverside
Gion
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 1 beoordeling
De prijs is € 89
25 dec - 26 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rokkaku Takakura Higashiiru, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8117
Over deze accommodatie
Matsui Bekkan Hanakanzashi
Vergelijkbare accommodaties

Matsui Honkan
Matsui Honkan
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 233 beoordelingen
De prijs is € 225
8 jan - 9 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 2000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hanakanzashi
Matsui Bekkan
Matsui Bekkan Hanakanzashi
Matsui Bekkan Hanakanzashi Inn
Matsui Bekkan Hanakanzashi Inn Kyoto
Matsui Bekkan Hanakanzashi Kyoto
Matsui Bekkan Hanakanzashi Kyoto
Matsui Bekkan Hanakanzashi Ryokan
Matsui Bekkan Hanakanzashi Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Matsui Bekkan Hanakanzashi
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,2
Locatie
9,8
Personeel en service
9,8
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kelli
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelli
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
gyurin
Reisde met een groep
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gyurin
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Christian
Reisde met partner
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Zahalwa, tijuana
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zahalwa
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jani
Reisde met een groep
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jani
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Clarissa
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarissa
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Joanne
6 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanne
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
LILY
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LILY
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Brian
Reisde met partner
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ethelyn
Reisde met partner
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ethelyn
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Alex
Reisde met familie
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Tan
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful little ryokan
Tan
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met familie
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Tau Hong
Reisde met familie
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tau Hong
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ninad
Reisde met partner
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ninad
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Osdila
Reisde met een groep, Reisde met partner
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osdila
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
John
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Gregory
20 mrt 2024
An absolutely wonderful experience.
Gregory
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
KYUYOUNG
Reisde met familie
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYUYOUNG
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Haley
Reisde met partner
29 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haley
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Devin
Reisde met partner
23 feb 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Devin
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Jibraan
Reisde met een groep
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jibraan
10/10 – Uitstekend
hyeonyeol
Reisde met een groep
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hyeonyeol
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
AHYUN
Reisde met familie
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AHYUN
1 nacht verbleven in januari 2024

















