Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, in de buurt van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa

Exterieur
Receptie
Bezienswaardigheid
Kamer, niet-roken (4-Bed Room) | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi
Exterieur

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Driepersoonskamer, niet-roken (A)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken (B)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, niet-roken (4-Bed Room)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
409-1 Karigane, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8430

In de buurt

  • Markt van Nishiki - 16 min. lopen - 1.3 km
  • Nijō-kasteel - 17 min. lopen - 1.4 km
  • Kawaramachi-straat - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Kiyomizu Temple - 5 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Omiya - 4 min. lopen
  • Station Nijojo-mae - 14 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪松屋 - ‬4 min. lopen
  • ‪立ち飲み 庶民 - ‬4 min. lopen
  • ‪すき家 - ‬3 min. lopen
  • ‪ロッテリア 京都四条大宮 - ‬4 min. lopen
  • ‪串八四条大宮店 - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa

Hotel in de buurt van Markt van Nishiki
Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa bevindt zich in de buurt van Nijō-kasteel en Kawaramachi-straat en biedt extraatjes zoals wasvoorzieningen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een automaat, een bagageopslagruimte en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met diepe baden en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

GRAND JAPANING HOTEL KARIGANE
GRAND JAPANING KARIGANE KYOTO
GRAND JAPANING KARIGANE
GRAND JAPANHOTEL OMIYA KARIGANE
M's INN OMIYA KARIGANE
Smart Kyoto Shijo Horikawa
Meldia Stay Omiya KARIGANE
Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa Hotel
Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 2 km afstand van Markt van Nishiki en Nijō-kasteel. Ook Kawaramachi-straat en Kyototoren liggen binnen 3 km afstand. Station Omiya en Station Shijo-Omiya Station liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Smart Place Inn Kyoto Shijo Horikawa

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 89 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

MAYUMI

Positief: Netheid
とても綺麗な部屋でした 駅も近く便利な場所です
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Gillian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location great but should provide more detailed directions to hotel from train station, because even google map was confused about left or right, through all the laneways! Very good service and provision of clean towels etc, but room a bit small. Would be good if an iron was available.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Henrique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kenichi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔なホテルでした。 泊まるだからなら、十分てした。
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Naomi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
場所が分かりづらかったが、スタッフの方は皆さん親切でした
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Teresa

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

HIROKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの対応も大変よく、部屋も清潔で綺麗でした。 またリピートしたいです。
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Yousuke

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から遠く、アメニティーも完備されてないので連泊はしたくない。
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Andres Ivan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was great. Th only suggestion for prospective customers especially from countries where smoking in hotel rooms is not ok is to make sure that they do not book a smokers room by accident.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

akira

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

TZE KEE

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても 静かで安かった
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

CHINATSU

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

リキヤ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
三連休の宿泊でも、安く泊まることが出来て良かったです。また利用させていただきたいと思いました。
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Keisuke

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

KENJI

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Kazuaki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

MASAKI

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
6 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

KOUJI

Negatief: Netheid, comfort kamer
無駄を極力省くのは良い。掃除が芳しくない。 駅から徒歩圏内だが、やはり少し遠く感じる。
4 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
新しくて綺麗でした。
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家族の引越しのために宿泊しました。入口前の道路は一方通行でかなり狭いです。 チェックイン時もアウト時も親切に対応していただきました。 口コミでは部屋着がないとの投稿を見かけましたが、ちゃんとありました。アメニティは最低限ですがフロントでいただけますし、部屋も綺麗で満足しました。
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Should have room cleaning everyday
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Napassorn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What I liked: rooms were comfortable and clean, the site had complementary washers and dryers, staff was friendly What I didn’t like: staff was hard to find, never received an email with the code to get into the building so I had to use the help line. Overall I would stay here again, the area is nice and it was a good hotel
1 nacht verbleven in oktober 2019