Exterieur

Beoordelingen van Meldia Stay Omiya MATSUURA

2.5 out of 5
Meldia Stay Omiya MATSUURA
849-1, Matsuuracho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 109 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

trident

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Takayuki

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Rafael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, really clean.
Kyoto is a lovely city and the hotel is just as good, even though is a little far from the station, is close from Subway station and a bunch of bus line, which is the main way to get around the city. The staff is great and really helpful, the room is not small and fits great. Would definitely stay there again.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van japaning hotel op 12 mrt 2020
Dear Rafael, thank you for staying at our hotel and taking your time to post review here! It's also so grateful to know that you enjoyed this city Kyoto, and even this hotel :) Please come and stay at here again next time you visit here in Kyoto.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもキレイで気持ちよかったです。
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van japaning hotel op 14 mrt 2020
ゲスト様、この度は当ホテルをご予約頂きまして誠にありがとうございました。口コミご投稿にお時間を割いていただいたことにも大変感謝しております。お客様が当施設で快適にお過ごしになられたことに関して、とても嬉しく思います。次に京都にお越しの際も、是非当施設をご利用くださいませ。

6/10 – Redelijk

YUKIKO

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Cristina, Kyoto

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Non è compresa la pulizia giornaliera che secondo me in un hotel è d’obbligo! Sennò sarebbe un appartamento.. inoltre non è ben specificata questa clausola! Nella struttura c’eravamo solo noi finchè l’ultimo giorno sono arrivati altri ospiti di cui hanno dato priorità sulla lavanderia anche se anche noi come ospiti avevamo il diritto di usarlo quanto loro, ancor più visto che l’avevamo occupata prima noi, siamo stati intimati di liberarla.
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

yasuhito

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

ゆ。, 東京

Positief: Netheid, voorzieningen
清潔感があって、駅からも近く、便利なところで満足です!玄関入口にある暗証番号入力のタッチパネルが見ずらかったです。
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
わかり辛い場所だったが、静かで快適だった。
わかり辛い場所だったが、静かで快適だった。 清掃も行き届いている。 欠点は部屋が若干黴臭い。 換気の問題か?密閉性の問題かは不明。
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant Stay in Kyoto
It's a pleasant stay in this hotel. The quality of toiletries was good. Staff are friendly but don't speak very well English. Free laundry, local and international calls are very useful. No keys to room as it's quite high tech to use codes to get in and out of the hotel and your room. The M's Information Centre is great. Free pick up and excursions available. Do need to book them in advance. Staff at the Information Centre are brilliant, very helpful. I shall use this chain hotel again. The Chinese domestic lady was extremely helpful. Location of the hotel is good but you need to research how to find it as it is at the back street but you can see it on the main road. You do need to have your mobile phone available to pick up the access code on the day of your check in. The Information Centre has a demo of check in and check out - it is quite easy. I have experienced staff manning the reception at different hours, which was useful.
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best bang for your Yen
Amazing! Very friendly and polite staff there. Our stay was so good we booked a couple extra days there. Everything inside was newly updated so it is a very clean place. Best bang for your Yen in Kyoto!
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Ling

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern
Clean, good service. Very well equipped and modern.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helped us with copies of our passport photos due to damage. Room was very comfortable and had a good shower. Would have been nice if they provided a safety deposit box
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Wong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worst hotel and customer service ever!!!
This place is hard to find because it doesn't have the sign upper the building; it is hardly to find the logo in front the front door either. The staffs don't know English and being mean to the customers. My friend went to borrow the blanket from the staff room, they just didn't know and give my friend blanket with the women's "red" blanket! However, the door lock is unbelievable annoying.Every time, the numbers place in random places, and make it harder to put in the password. When I check in, I spent 2 hours and waited for the staff to come help. When I call the customer service, the girl just didn't know English and asked my name multiple times! That's okay, but her attitude is unbearable rude! Whatever, I am not going back again anymore. Anastasia
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van M's INN OMIYA MATSUURA op 30 jul 2019
Dear Ms. Anastasia、 Thank you for your review. We will do our best to improve our hotel as fast as we can. Have a save trip!

6/10 – Redelijk

JorisV, Antwerp, Belgium

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Hotel close to the Hankyu line (Omiya Station). No daily housekeeping, only every 3 days. WiFi didn't work, even after mentioning it at the staff at the 'reception'. Overall, you get what you pay for. In this case, not too much.
6 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Daisuke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
素泊まりであれば、非常に良いです。お部屋は清潔でした。四条大宮駅にほど近く交通の便も良い。また、利用したいです。
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura nuova e molto confortevole. Ottima posizione. Check in e check out rapidi.
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Jiayi

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
There’s only room service every three days. Hotel is adopting smart technology so expect less staff & more interfaces to interact with. Might not be suitable for people who are not tech savvy. The room feels weird as we kept waking up in the middle of the night
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

寳盛

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
No complaints
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
チェックイン情報が来なかった。
時間になってもチェックイン情報がメイルで届かず少し不安になった。ホテルに到着したらスタッフが居て問題無く部屋に入れた。この件だけがマイナス、その他はGood!!.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was clean and well presented and close enough to required amenities and transport
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
18 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフが常駐していないのでちょっと不安。
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel et bien situé pour visiter Kyoto. Navette gratuite pour y aller et bonne communication par mail. Par contre nous n’avons jamais reçu le mail de Check in. Arrivant en journée nous avons eu des personnes pour nous accueillir. Mais nous avons rencontré 2 jeunes à 22h qui n’avaient pas reçu de mail de Check in non plus. Vrai point noir pour un hôtel sans personnel.
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
위치나 방크기에 비해 비싼 느낌
체크인시간이 5:30분 이라는 사실에 정말... 택시까지 타고 달려감 ㅠㅠ 욕실에 머리카락이 떨어져 있어서 조슴 불쾌했습니다.
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
スタッフがおらず、対応してもらえないことが多かった。
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very nice place, quite and convenience. From hotel i can go various place around Kyoto. However, i hope hotel can provide breakfast too.
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Didnt like the format of the hotel ie no staff around,no receptionist, room not done the following day, the codes to get in the hotel, the pin to get in the room, the late check in Communication was difficult to say the least First time i make a poor comment about my booking. The above shoukd have been highlighted by expedia on their website . Disappointed !!
2 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
チェックイン方法がわかりにくい。マイページから確認するという風にメールできたが、そもそもマイページがなになのかわからなかった。
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable room. Spacious and quiet. The pin-code check in was easy. Location is good, and we cycled to all the main Kyoto sights, and it was about 10-15min walk to great restaurants/bars.
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

ISAO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

k.m, 大阪市内

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近で綺麗なホテルでした。ちょっと狭かったですが値段のことを考えるとそれなりだと思ってます。また利用したいです。
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Jiun-Yu

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很有趣的一次體驗
這間旅館的優點或缺點,就是沒有櫃台人員 但如果你是一個從未搞清楚櫃台人員到底要幫你幹嘛之前,你就checkout的人,這間真的是完美的住宿 大家可能會很怕說沒有人在前台,會不會checkin/out很難懂,然後被罰錢等等 完全不會! 在訂完飯店後每隔一段時間飯店就會發email到您信箱提醒您住宿時要怎麼做。只要你不是一個畏懼現代科技的人,相信這些都是很簡單的 房間的部分,很幸運的分到了邊間,整個房間又大又舒適,我真的一夜好眠到天亮
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2019