Fotogalerie voor Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Marutamachi
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 803 beoordelingen
De prijs is € 75
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

849-1, Matsuuracho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8362
Over deze accommodatie
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East
Vergelijkbare accommodaties

Smart Place Inn Kyoto Nijojo-mae Station
Smart Place Inn Kyoto Nijojo-mae Station
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
8.4 van 10, Zeer goed, 52 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GRAND JAPANING HOTEL Omiya Kyoto
GRAND JAPANING Omiya Kyoto
GRAND JAPANING Omiya
GRAND JAPANING HOTEL Omiya
M's INN OMIYA MATSUURA
Meldia Stay Omiya MATSUURA
Smart Kyoto Shijo Omiya Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East Hotel
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East
8,0
Zeer goed
8,4
Netheid
8,0
Locatie
7,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Karter
17 aug 2025
Karter
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
??
Zakenreiziger
22 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Susumu
Zakenreiziger
29 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
Susumu
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alex
Reisde met partner
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
fabrizio
20 mei 2025
fabrizio
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HYEONGWOO
Reisde met een groep
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYEONGWOO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Caique
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel novinho e impecavel
Caique
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
trident
2 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
trident
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Takayuki
20 mrt 2022
Takayuki
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Rafael
Reisde met een groep
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, really clean.
Rafael
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
YUKIKO
3 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
YUKIKO
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Cristina, Kyoto
Reisde met partner
2 jan 2020
Negatief: Voorzieningen
Cristina
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
yasuhito
Reisde met familie
17 dec 2019
Negatief: Comfort kamer
yasuhito
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
ゆ。, 東京
8 dec 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
ゆ。
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
わかり辛い場所だったが、静かで快適だった。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant Stay in Kyoto
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Thomas
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best bang for your Yen
Thomas
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Ling
Reisde met familie
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern
Ling
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019