Fotogalerie voor Mercure Kyoto Station





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 162
19 okt - 20 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Privilege, Kamer, 1 kingsize bed laden

Privilege, Kamer, 1 kingsize bed
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Privilege, Kamer, 2 eenpersoonsbedden, bad laden

Privilege, Kamer, 2 eenpersoonsbedden, bad
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een apart bad en aparte douche
Badjassen
Een regendouchekop
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(40 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, bad laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, bad
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, bad (2 Single beds and 1 Sofa bed) laden

Superior kamer, bad (2 Single beds and 1 Sofa bed)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Privilege, Kamer, niet-roken laden

Privilege, Kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een slaapbank - eenpersoons
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 105 beoordelingen
De prijs is € 1.260
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

288 Aburanokojicho, Shimogyo Ku, Kyoto, 600-8231
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.326 beoordelingen
De prijs is € 202
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3300 voor volwassenen en ca. JPY 1650 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mercure Kyoto Station Hotel
Mercure Kyoto Station Kyoto
Mercure Kyoto Station Hotel Kyoto
Mercure Kyoto Station (Opening Aug 2020)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mercure Kyoto Station
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Joaquin
Reisde met partner
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joaquin
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Carmen
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktische plek om Kyoto te verkennen
Carmen
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Denise
Reisde met partner
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
5 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Andreea, Markham
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreea
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ANA CLAUDIA
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANA CLAUDIA
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hyeon
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Hyeon
10 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Carla
29 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Carla
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kevin
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
T
16 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
T
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hayden
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayden
12 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MohamedAmin
Reisde met familie
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MohamedAmin
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Darlene
10 sep 2025
Darlene
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Darlene
4 sep 2025
Darlene
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jason
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Emmy
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emmy
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Issam
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Issam
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Justin
3 aug 2025
Justin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
VIKESH
1 aug 2025
VIKESH
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
michelle
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michelle
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
vanessa
23 jul 2025
vanessa
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Philip
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chadwick, El Paso
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chadwick
3 nachten verbleven in juni 2025