Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
23 dec - 24 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (2 beds) laden

Standaard kamer, niet-roken (2 beds)
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (2 beds) laden

Superior kamer, niet-roken (2 beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (2 beds) laden

Deluxe kamer, niet-roken (2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken (2 beds) laden

Junior suite, niet-roken (2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (2 beds + extra) laden

Superior kamer, niet-roken (2 beds + extra)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Accessible, 2 beds) laden

Kamer, niet-roken (Accessible, 2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (2 beds) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 521 beoordelingen
De prijs is € 96
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

361 Rokkaku-cho, Rokkaku-sagaru, Shinmachidori , Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8212
Over deze accommodatie
Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei
Vergelijkbare accommodaties

The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.339 beoordelingen
De prijs is € 63
17 dec - 18 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2970 voor volwassenen en ca. JPY 1800 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Voor kinderen onder de 13 jaar worden extra ontbijttoeslagen in rekening gebracht.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei
Mitsui Garden Hotel Shinmachi Bettei
Mitsui Garden Kyoto Shinmachi Bettei
Mitsui Garden Shinmachi Bettei
Mitsui Kyoto Shinmachi Bettei
Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei Hotel
Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
10
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Bryan
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
15 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KOSUKE
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOSUKE
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ching Yee, North York
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ching Yee
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Audrone
11 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Audrone
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met familie
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
1 nov 2025
Thomas
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Luc
Reisde met een groep
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luc
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner, Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Elizabeth, Boston
Reisde met familie
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gowthame
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gowthame
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
22 okt 2025
Anthony
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tomurcuk
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomurcuk
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dewayne
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dewayne
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Morgan
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morgan
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yuma
12 okt 2025
Yuma
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ナツコ
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ナツコ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mouna
5 okt 2025
Mouna
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marion
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marion
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bariha
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Bariha
5 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Emma
15 sep 2025
Emma
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jingyan
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jingyan
5 nachten verbleven in september 2025

















