Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor moksa Rebirth Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior Twin kamer, niet-roken (Suite) laden

Junior Twin kamer, niet-roken (Suite)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Junior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (Suite) laden

Junior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (Suite)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Executive suite, niet-roken (Twin) laden

Executive suite, niet-roken (Twin)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken, uitzicht op rivier laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Alle foto's voor Suite, niet-roken (moksa, Twin) laden

Suite, niet-roken (moksa, Twin)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op rivier laden

Superior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op rivier
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 58
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

65 Kamitakano Higashiyama Sakyo Ward, Kyoto, Kyoto, 606-0067
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Prince Kyoto Takaragaike, Autograph Collection
The Prince Kyoto Takaragaike, Autograph Collection
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.6 van 10, Uitstekend, 847 beoordelingen
De prijs is € 90
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 3850 per persoon
- Dineren: JPY 16000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
moksa
moksa Rebirth Hotel Hotel
moksa Rebirth Hotel Kyoto
moksa Rebirth Hotel Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over moksa Rebirth Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Haoguo
16 jun 2025
Haoguo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Karima
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Karima
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ゆうか
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうか
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 feb 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mayumi
Reisde met een groep
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayumi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
BYUNG
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BYUNG
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Fernando
Reisde met partner
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Roye
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roye
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MAYU
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAYU
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
DONG JUHN
Reisde met familie
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DONG JUHN
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Luke
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SUK HUYN
Reisde met partner
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUK HUYN
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
William
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
6 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
HIDEYUKI
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEYUKI
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
TOYOFUMI
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOYOFUMI
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ka Wing Kevin
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ka Wing Kevin
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
トモメ
27 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
トモメ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yayoi
Reisde met familie
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yayoi
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yayoi
Reisde met familie
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yayoi
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
HITOSHI
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HITOSHI
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Chih min
27 apr 2024
Chih min
1 nacht verbleven in april 2024