Fotogalerie voor Momijiya Bekkan Kawanoiori





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 311
22 okt - 23 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, w/Toilet, 10 Tatami) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, w/Toilet, 10 Tatami)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Diep bad
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese, Open-air Bath, 10 Tatami) laden

Traditionele kamer (Japanese, Open-air Bath, 10 Tatami)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Diep bad
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese, Open-air Bath, 6 Tatami) laden

Traditionele kamer (Japanese, Open-air Bath, 6 Tatami)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Diep bad
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese, Open-air Bath, w/Twin Beds) laden

Traditionele kamer (Japanese, Open-air Bath, w/Twin Beds)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Diep bad
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer, bijgebouw (with Open-air Bath, ASAGIRI) laden

Traditionele kamer, bijgebouw (with Open-air Bath, ASAGIRI)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Diep bad
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer, bijgebouw (with Open-air Bath, HOTOTOGISU) laden

Traditionele kamer, bijgebouw (with Open-air Bath, HOTOTOGISU)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Diep bad
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 105 beoordelingen
De prijs is € 1.251
4 nov - 5 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Umegahata Takao, Ukyo Ward, Kyoto, Kyoto, 616-8289
Over deze accommodatie
Momijiya Bekkan Kawanoiori
Vergelijkbare accommodaties

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 375 beoordelingen
De prijs is € 229
31 okt - 1 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Momijiya Bekkan Kawanoiori Inn Kyoto
Momijiya Bekkan Kawanoiori Inn
Momijiya Bekkan Kawanoiori Kyoto
Momijiya Bekkan Kawa No Iori Hotel Kyoto
Momijiya Bekkan Kawanoiori Hotel
Momijiya Bekkan Kawanoiori Kyoto
Momijiya Bekkan Kawanoiori Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Momijiya Bekkan Kawanoiori
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,2
Locatie
9,8
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 aug 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kaylan
16 aug 2025
Kaylan
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Leonardo
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Steph
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steph
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Timothy
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Harout
27 mei 2025
Harout
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Murali
Reisde met familie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Murali
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Eddy
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eddy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sebastian
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sebastian
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Devlin
Reisde met partner
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Devlin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nils
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nils
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met een groep
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charles
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Annie
Reisde met een groep, Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annie
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nancy
14 mrt 2025
Nancy
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kelley
Reisde met partner
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelley
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tom
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tom
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
qian
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
qian
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met partner, Reisde met familie
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Julien
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julien
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
みなみ
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みなみ
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ethan
Reisde met een groep
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ethan
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024