Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op loopafstand van Nijō-kasteel

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa

Exterieur
Ingang accommodatie
Gang
Gang
Driepersoonskamer, niet-roken | Gratis wifi

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
329, Shimoichimonji-cho, Kyoto, Kyoto, 604-8335

In de buurt

  • Nijō-kasteel - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Markt van Nishiki - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Kawaramachi-straat - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Kyoto Imperial Palace - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Omiya - 6 min. lopen
  • Station Nijojo-mae - 7 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 60 min. rijden

Restaurants

  • ‪サイフォンコーヒー ボゴタ - ‬3 min. lopen
  • ‪kamee coffee - ‬3 min. lopen
  • ‪Sweets Cafe KYOTO KEIZO - ‬1 min. lopen
  • ‪更科 そば処 - ‬4 min. lopen
  • ‪じげん - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa

Hotel in de buurt van Nijō-kasteel
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa bevindt zich in de buurt van Mibu-dera en Internationaal mangamuseum Kyoto en biedt extraatjes zoals wasvoorzieningen. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Verwarming en smartphones

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Beperkt gratis bellen met smartphone
  • Onbeperkt datagebruik smartphone
  • Smartphone
  • Smartphone-datasnelheid van 4G
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 22.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

GRAND JAPANING HOTEL Kuromonsanjo Kyoto
GRAND JAPANING Kuromonsanjo Kyoto
GRAND JAPANING Kuromonsanjo
GRAND JAPANING HOTEL Kuromonsanjo
M's INN OMIYA KUROMON
Meldia Stay Omiya KUROMON
Smart Kyoto Nijojo Horikawa
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa Hotel
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2000.

Waar ligt Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, binnen 2 km afstand van Nijō-kasteel, Mibu-dera en Internationaal mangamuseum Kyoto. Ook Markt van Nishiki en Kawaramachi-straat liggen binnen 2 km afstand. Station Nijojo-mae ligt op 7 minuten lopen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 106 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 106 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 106 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 106 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 106 beoordelingen

9,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

SHAFIQ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
None
5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Naryalette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room and helpful staff
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Takuro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

静かでした

宿泊階行エレベーターがフロントの奥にあるのでセキュリティ万全。 部屋に衣類芳香消臭剤、バスルームにクロースラインロープやシャワーカーテンポールがあったか覚えていませんが、ホテルに1階にコインランドリーがあるので長期滞在問題なし。 部屋にはPC作業などできる程度の机がありリモートワークや出張中の事務作業も可能。 商店街近くの立地ですがあまり騒がしくありませんでした。
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Kaito

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
プライベートな空間を確保しつつ寝るだけのホテルであれば十分すぎるほど。
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

roberto

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

KOUKI

2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was fine overall, except for one concerning incident: a staff member opened our door to let another guest in without verifying their room assignment. Although they later apologized, this is a serious breach of security. Fortunately, we were in the room at the time, and as a couple, the situation was manageable. However, had one of us been alone, out of the room, or in the shower, it would have been entirely unacceptable. The hotel should ensure guest safety and privacy.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

ヒトミ

Positief: Netheid
部屋はとてもきれいで清潔で良かったです。 ただ、チェックイン前に荷物を預かっていただいたのですが、狭いフロント前に置かれるので、スタッフが目を離した隙に外部から簡単に盗られるのでは?と不安になりました。 預かる荷物の保管スペースは安全な所に確保していただければと思います。
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Fazilet

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein modernes, sauberes und smart eingerichtetes Hotel mit allem was man für einen Städtetrip braucht. Die Lage ist super, Anbindung an die Stadt und Umgebung sehr leicht zu Fuß oder mit öffentlichen Verkehrsmitteln. Nettes und hilfreiches Personal. Gerne wieder.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

KUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Vivi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Convient place

Convient but there is another smart place inn there is closer to station. This one is placed in the middle of two stations - both 8-10 min walk. Quite area to stay even though it is close to centrum. Room has a fairly size - could maybe ude a deep cleen because there was kinda dusty. The staff were very friendly and helpful.
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Alejandra

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es muy tranquilo y con una muy buena ubicacion, el personal es muy amable y atemto te van guiando
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

SEONGMIN

3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel! Great area!
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

AMANE

1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Dave

3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, attentive staff, all appliances were clean and in working order. Would stay here again.
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

KENJI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen
初めてビジネスで利用させていただきました。疲れを癒すお風呂が更にお疲れの場に バスルームにはシャンプー二本とコンディショナーが一本 どうやって体を洗うのでしょうね? 疲れていたのでロビーに連絡をするのも面倒で自分が持参しているボディーソープを出して使いました。
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Miriam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location The other Smart Inn is closer to public transportation This location you need to walk further
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

SCOTT

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place to sleep

The room want give but it was efficient. Comfortable and a place for everything. Clean.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋もきれいでとても快適に過ごせました。
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Tino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice and quiet stay in Kyoto

M‘s Inn Omiya Kuromon is definitely a recommendable place to stay in Kyoto. It is located in a very quiet neighboorhood, so it will be hard to find open restaurants at night. Very convenient is the free shuttle bus from the M’s Information Center just outside the Kyoto Main Train Station. You can also keep your luggage there or let it send to your hotel but check the timetables before. The staff at the information center was unfortunately super rude and impolite which provided a very bad first impression to us. However, the staff at our hotel was always nice and helpful. Our transportation hub for trains and all buses was the Omiya station which is a 600 meter walk away. It is quite a pain to walk this distance several times. There is another M‘s Inn closer to the station, we would look for a room there next time. However, the station is good because you have direct access to the train to the Arashiyama Bamboo Forest and it is just 2 stations to Karawamachi with many restaurants and access to the Gion area. Our room was small but thats normal in Japan. It was located at the end of the floor so the internet connection was a bit slow which is the only minus. They clean the room just every 3 days which is okay since they change the towels every day if you like. Laundry is for free which is a big plus. However, the dryer needs very much time, so only use this for small laundry. We stayed 5 nights here and slept well. We can definitely recommend this hotel.
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

yukihiro

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019