M’s Hotel Sanjo Omiya
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor M’s Hotel Sanjo Omiya





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer (with Sofa bed) laden

Twin kamer (with Sofa bed)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een slaapbank
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer (with Extra bed) laden

Twin kamer (with Extra bed)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, 1 queensize bed laden

Kamer, 1 queensize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin Room with SofaBed laden

Twin Room with SofaBed
Alle foto's voor Twin Room with Extra Bed laden

Twin Room with Extra Bed
Alle foto's voor Queen Room laden

Queen Room
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Superior Triple Room laden

Superior Triple Room
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 197 beoordelingen
De prijs is € 226
24 jul - 25 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

77-1, Aneomiya-cho Nishigawa, Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604-8327
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.010 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
M's INN SANJO OMIYA
M’s Hotel Sanjo Omiya Hotel
M’s Hotel Sanjo Omiya Kyoto
M’s Hotel Sanjo Omiya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over M’s Hotel Sanjo Omiya
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sueh
Reisde met familie en kleine kinderen
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sueh
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Kazuko
Reisde met een groep
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuko
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kazuya
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuya
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Derrick
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Derrick
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
oliver
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
oliver
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dellanira
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Dellanira
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Ingo
13 jun 2025
Ingo
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Angela Patricia
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela Patricia
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
John
27 mei 2025
John
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Matteo
17 mei 2025
Matteo
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JEFF
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JEFF
9 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jing
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jing
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie en kleine kinderen
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Katie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katie
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Jincy
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Jincy
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marios
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marios
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
LiTung
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LiTung
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yugo
6 apr 2025
Yugo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Madalina
Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madalina
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chiemi
Reisde met familie en kleine kinderen
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiemi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Isamar
5 apr 2025
Isamar
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Amber
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amber
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
max
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
max
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025