Fotogalerie voor NISHIYAMA RYOKAN - Established in 1953





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 2.108
25 okt - 26 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer (Japanese Style) laden

Deluxe kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Luxe Twin kamer laden

Luxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Suite in Japanse stijl laden

Suite in Japanse stijl
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 230 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Gokomachi St.-Nijyo Sagaru, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0933
Over deze accommodatie
NISHIYAMA RYOKAN - Established in 1953
Vergelijkbare accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 261 beoordelingen
De prijs is € 186
31 okt - 1 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 4000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
NISHIYAMA
NISHIYAMA Kyoto
NISHIYAMA RYOKAN
NISHIYAMA RYOKAN Kyoto
RYOKAN NISHIYAMA
Nishiyama Ryokan Hotel Kyoto
NISHIYAMA RYOKAN
Nishiyama Established In 1953
NISHIYAMA RYOKAN Established in 1953
NISHIYAMA RYOKAN - Established in 1953 Kyoto
NISHIYAMA RYOKAN - Established in 1953 Ryokan
NISHIYAMA RYOKAN - Established in 1953 Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over NISHIYAMA RYOKAN - Established in 1953
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
8,6
Locatie
9,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Michael, Seattle
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andy
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mayuresh
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayuresh
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marian
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marian
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Paulina
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paulina
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Armando
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Armando
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hany
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hany
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
John, Grand Isle
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Genella
Reisde met partner
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genella
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda
Reisde met partner
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Harneet
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harneet
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joaquin
23 jun 2025
Joaquin
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Agnieszka
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agnieszka
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Felix
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felix
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nancy, Castro Valley
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Nancy
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Zianeb
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zianeb
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Charlotte
Reisde met familie
1 jun 2025

Charlotte
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met partner
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Krishna, Elk Grove
28 mei 2025
Krishna
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Soumya
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soumya
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Iain
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Ryokan in Kyoto
Iain
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
17 mei 2025
Matthew
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
RICHARD
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RICHARD
1 nacht verbleven in mei 2025