Fotogalerie voor Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto





VIP Access
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 240
3 nov - 4 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
25 van 25 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Extra bed) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Extra bed)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken laden

Junior suite, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite, niet-roken (NOHGA) laden

Suite, niet-roken (NOHGA)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Een eettafel
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Floor) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Floor)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Executive kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (King Room) laden

Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (King Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (King Room with Extra Bed) laden

Premium kamer, niet-roken (King Room with Extra Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room With Extra Bed(Triple Use Available) laden

Deluxe Twin Room With Extra Bed(Triple Use Available)
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Executive King Room laden

Executive King Room
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Alle foto's voor NOHGA Suite laden

NOHGA Suite
Alle foto's voor Superior King Room laden

Superior King Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Double Room (Upper Floor) laden

Double Room (Upper Floor)
Alle foto's voor Premium King Room laden

Premium King Room
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 105 beoordelingen
De prijs is € 1.260
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto is gelegen in de wijk Gion in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Yasaka-altaar en Kyototoren zijn een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken, en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoek brengen aan Kawaramachi-straat en Pontocho-laan. Ook een bezoek aan Kiyomizu Temple en Sanjusangen-do-tempel is sterk aanbevolen.

4-450-1 Gojobashi-Higashi, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0846
In de buurt
- Kiyomizu Temple - 10 min. lopen - 0.9 km
- Kawaramachi-straat - 10 min. lopen - 0.9 km
- Yasaka-altaar - 13 min. lopen - 1.2 km
- Pontocho-laan - 14 min. lopen - 1.2 km
- Kyototoren - 2 min. rijden - 1.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- cicon - 1 min. lopen
- CICON ROOFTOP BAR - 1 min. lopen
- KIMONO TEA CEREMONY MAIKOYA - 5 min. lopen
- ラーメン藤 五条店 - 4 min. lopen
- 三日 月氷菓店 - 5 min. lopen
Over deze accommodatie
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.322 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 3300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nohga Kiyomizu Kyoto Kyoto
NOHGA HOTEL KIYOMIZU KYOTO Hotel
NOHGA HOTEL KIYOMIZU KYOTO Kyoto
NOHGA HOTEL KIYOMIZU KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
9,8
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 okt 2024
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Timothy
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Flopty-Doo
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Flopty-Doo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
monifah
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
monifah
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SOFIA
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SOFIA
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andre
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sonja
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonja
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lizbeth
Reisde met een groep
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lizbeth
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
navid
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
navid
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jaynie
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaynie
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
THIERRY
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
THIERRY
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dana
Reisde met een groep
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dana
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Helia
6 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helia
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brendan
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brendan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nadin
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadin
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ivory
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivory
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kellie
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kellie
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Warren
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Warren
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met een groep, Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
William
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
William
5 nachten verbleven in september 2025