Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nihonkan





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, 4 guests) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, 4 guests)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, 2 guests) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, 2 guests)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Style, 2 guests) laden

Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Style, 2 guests)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, 3 guests) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, 3 guests)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

696-1, Higashishiokoji-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Pocket Hotel Kyoto-karasumagojo
The Pocket Hotel Kyoto-karasumagojo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
9.2 van 10, Fantastisch, 426 beoordelingen
De prijs is € 28
6 aug - 7 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 6 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nihonkan Inn Kyoto
Nihonkan Inn
Nihonkan Kyoto
Nihonkan Kyoto
Nihonkan Ryokan
Nihonkan Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nihonkan
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
25 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Champagne
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2nd Birthday Trip to Kyoto at this hotel!!!

Champagne
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Stéphanie
Reisde met familie
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommandé
Stéphanie
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Seung-hun
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
If you want small room, it is good.
Seung-hun
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Jared
Reisde met partner
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jared
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely staff, great location!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
HSIANGWEN
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSIANGWEN
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
arnold
18 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
American girl in Kyoto
arnold
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
UIDO
3 sep 2018
교토역 접근성, 가성비 굿
UIDO
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018