Node Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Node Hotel

Lobby
Voorkant van accommodatie
Lobby
Bar (ter plaatse)
Lobby

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Tweepersoonskamer (Stair)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Eenpersoonskamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer (Large)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Junior suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 56 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Junior Suite

  • Max. aantal: 3

Moderate Double

  • Max. aantal: 2

Large Double

  • Max. aantal: 2

Stair Double

  • Max. aantal: 2

Superior Twin

  • Max. aantal: 2

Single Room

  • Max. aantal: 1

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Node Hotel is in het stadscentrum in Kyoto te vinden. Winkelliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij Shijo-straat en Markt van Nishiki, terwijl natuurgenieters bij Arashiyama Bamboebos en Biwameer van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Kyoto Aquarium en Spoorwegmuseum van Kyoto zijn ook zeker het bezoeken waard.
Kaart
461, Toroyamacho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8225

In de buurt

  • Shijo-straat - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Markt van Nishiki - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Nijō-kasteel - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Kawaramachi-straat - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Karasuma - 6 min. lopen
  • Metrostation Karasuma Oike - 13 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 59 min. rijden

Restaurants

  • ‪クロワ ルース - ‬1 min. lopen
  • ‪ハンバーグラボ - ‬2 min. lopen
  • ‪宗 (Sou) - ‬1 min. lopen
  • ‪上古屋 - ‬2 min. lopen
  • ‪salon&bar SAMGHA - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Node Hotel

Hotel in de buurt van Markt van Nishiki
Node Hotel ligt niet alleen dicht bij Kawaramachi-straat en Nijō-kasteel maar biedt ook voorzieningen zoals een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een lift en een rookvrije accommodatie
  • Een bagageopslagruimte, conciërgeservices en een kluis bij de receptie
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Node Hotel zijn voorzien van gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Toiletten met elektronisch bidet, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels en Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: JPY 2.000 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Tandenborstel en tandpasta

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 6 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 6 zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen t/m 6 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

node hotel Hotel
node hotel Kyoto
node hotel Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Node Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Node Hotel te parkeren?

Bij Node Hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Node Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Node Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Node Hotel?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, binnen 10 minuten lopen van Shijo-straat en Markt van Nishiki. Ook Nijō-kasteel en Pontocho-laan liggen binnen 2 km afstand. Metrostation Karasuma Oike ligt op 13 minuten lopen en naar Station Nijojo-mae is het 13 minuten lopen.

Beoordelingen over Node Hotel

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 122 van 174 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 174 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 174 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 174 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 174 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, well appointed rooms, good quality but limited choice for breakfast
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

FANG-PEI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Single Room has adequate space for one single traveler. The room is clean, quiet and the bed is comfortable. If anything, I would say the lighting of the room is a bit too dark for me. For art lovers, the bonus is that this is not your typical hotel with artwork collections; the lobby is an art gallery for real. I was pleasantly surprised to be invited to an exhibition opening cocktail party during my stay. Also, you don’t want to miss the thoughtfully designed, nutrition-balanced breakfast. The colorful plate will energize your day from the beginning.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Yullianna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sin duda mi mejor estancia en Japón. La pijama que te dan es de una calidad tremenda.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kenichiro

Positief: Netheid, personeel en service
サービスが過ぎることもなく、不足はなく適切。中心地へのアクセスか良く、でも落ち着いて過ごせる。 部屋にバゲージラックがあるとベター。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hiroshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
客室の雰囲気やインテリアが良かったです。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

???

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
忘れ物をしてしまったのですが問い合わせしたところ迅速に対応してくださり感謝しています。 ホテルもオシャレで朝食も美味しく、リラックスできました。 また宿泊したくなるようなホテルです。
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Gal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The lobby is well designed and the art presented in it gives a unique experience. The staff where very helpful and catered all our requests especially Tae from the front desk.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Maisha

Clean
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cool Design. Great Location. Small Rooms.

Node Hotel will please the design fans - it's uber cool which is refreshing considering you are in such a beautiful historic city. The rooms are lowly lit and the amenities are all as you would expect from this hotel too. I didn't eat breakfast at the hotel but it did look great and well presented. My only feedback would be the room itself was incredibly small (it felt more like a university single dorm room). For one person it was manageable but moving around there with another person and 2 suitcases would be very uncomfortable so do opt for the larger room if available.
2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

YUKARI

2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique hotel in a very walkable area. We loved our stay!
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Alasdair

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
6 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Bernice

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Szabolcs

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel room was very nice! The staff were very kind and professional and very helpful when it came to shipping our luggage to the next hotel! Breakfast was good.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Victoria

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
10/10, will be staying everytime we visit kyoto now. The location was great, The staff and hotel was perfect. Absolutely loved staying here
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Louis P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service, staff, comfort, style, all excellent. Wonderful breakfasts, great restaurant. Location is ideal, just a 1-minute walk from the best-connected bust stop in Kyoto. It made getting around the city so easy.
8 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location, and very helpful staff.
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great amenities and close to public transport

Unique hotel with I treating art pieces. Close to city centre and only minutes away from Kyoto city bus.
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff…very helpful, very friendly. Excellent location. Would definitely recommend.
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Henrison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was away from all the bustle. It was a very quiet area but was still close to everything. The staff were super friendly and the cafe in the Hotel was great. Would definitely stay here again. The rooms don't look like your typical hotel rooms, it felt as if you were in the comfort of your "home". Great place!
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Jeremy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An amazing hotel to stay at. All aspects of the hotel were well considered. The artwork throughout was very unique and great service. The resturant food was reansobly priced but excellent quality.
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good, would recommend!

Beautiful and elegant hotel with great rooms!
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Seiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024