Fotogalerie voor Noku Kyoto





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 143
20 okt - 21 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (King) laden

Premium kamer, niet-roken (King)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (Twin) laden

Premium kamer, niet-roken (Twin)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Twin) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Studio, koelkast en magnetron, uitzicht op stad laden

Studio, koelkast en magnetron, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (King) laden

Kamer, niet-roken (King)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Twin) laden

Kamer, niet-roken (Twin)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

STITCH HOTEL Kyoto
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 376
19 okt - 20 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Noku Kyoto is gelegen in de wijk Binnenstad Kyoto in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Winkelliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki, terwijl natuurgenieters bij Biwameer en Arashiyama Bamboebos van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Nishikyogoku-atletiekstadion of Renbaan van Kioto op het programma heeft staan.

205-1, Okura-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0861
In de buurt
- Kyoto Imperial Palace - 9 min. lopen - 0.8 km
- Nijō-kasteel - 16 min. lopen - 1.4 km
- Markt van Nishiki - 18 min. lopen - 1.6 km
- Shijo-straat - 19 min. lopen - 1.7 km
- Universiteit van Kyoto - 4 min. rijden - 3.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- マクドナルド - 1 min. lopen
- Lobby Bar - 2 min. lopen
- The Kitchen - 2 min. lopen
- 丸太町十二段家 - 1 min. lopen
- 京都 鶏白湯そば 純 - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.356 beoordelingen
De prijs is € 240
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2640 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Noku Kyoto Hotel
Noku Kyoto
Noku Kyoto Hotel
Noku Kyoto Kyoto
Noku Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Noku Kyoto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Michel
24 nov 2018
Michel
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel! We would stay here again.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Deirdre, Estoi, Portugal
29 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel op een fijne locatie
Deirdre
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
wendy
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wendy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle Andrea Pilgram
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle Andrea Pilgram
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
CHUI YING
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUI YING
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
drake
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
drake
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shin
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shin
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sawako
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sawako
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tomomi
Reisde met familie en kleine kinderen
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomomi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Uchechi
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uchechi
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
khashayar, Nashville
11 sep 2025
khashayar
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Michael
10 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
quang
Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
quang
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lydia
Reisde met partner
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lydia
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Bahareh
25 aug 2025
Bahareh
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Wei, Aurora
10 aug 2025
Wei
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NELLY DE JESUS
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NELLY DE JESUS
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Stephen
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Eiji
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiji
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jitesh
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jitesh
4 nachten verbleven in juli 2025