Fotogalerie voor OKU Kamishichiken





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (Hakubai) laden

Superior tweepersoonskamer (Hakubai)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
6 slaapkamers
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (Tenjin) laden

Standaard tweepersoonskamer (Tenjin)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
6 slaapkamers
Alle foto's voor Superior kamer (Koubai) laden

Superior kamer (Koubai)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Twin kamer (Shichiken) laden

Twin kamer (Shichiken)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
6 slaapkamers
Alle foto's voor Economy Twin kamer (Mai ) laden

Economy Twin kamer (Mai )
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
6 slaapkamers
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer (Ougi) laden

Economy tweepersoonskamer (Ougi)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
6 slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

STITCH HOTEL Kyoto
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 376
19 okt - 20 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
OKU Kamishichiken ligt in de wijk Centraal Kyoto in Kyoto. De accommodatie is gelegen in de buitenwijken en aan de promenade. Kitano Tenman-gū en Kinkaku-ji-tempel zijn een aantal bekende bezienswaardigheden en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoekje brengen aan Kawaramachi-straat. Ook een bezoek aan Ryoan-ji-tempel en Ninna-ji-tempel is sterk aanbevolen.

712 Shinseicho, Kamigyo-ku, Kyoto, Kyoto, 602-8381
In de buurt
- Kitano Tenman-gū - 1 min. lopen - 0.2 km
- Kinkaku-ji-tempel - 15 min. lopen - 1.3 km
- Kyoto Imperial Palace - 4 min. rijden - 2.5 km
- Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 2.7 km
- Universiteit van Kyoto - 7 min. rijden - 4.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- castella do paulo - 5 min. lopen
- なぶら - 4 min. lopen
- 桜井屋 - 3 min. lopen
- まさ活 - 3 min. lopen
- 京都 珈道(codou) - 3 min. lopen
Over deze accommodatie
OKU Kamishichiken
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.356 beoordelingen
De prijs is € 240
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. JPY 3500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 9 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OKU Kamishichiken Hotel Kyoto
OKU Kamishichiken Hotel
OKU Kamishichiken Kyoto
OKU Kamishichiken Hotel
OKU Kamishichiken Kyoto
OKU Kamishichiken Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OKU Kamishichiken
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sorcha
Reisde met partner
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Sorcha
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ralph
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralph
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Toshimichi
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshimichi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John
27 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome
John
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Joachim
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joachim
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Vincent
26 mrt 2025
Vincent
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
25 mrt 2025
Simon
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Caralyn, Vancouver
Reisde met partner
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caralyn
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Fausto
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fausto
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mark, Limonta
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Devon
25 okt 2024
Devon
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
FRANCIS SCOTT, DUBLIN
Reisde met familie
8 sep 2024
Positief: Personeel en service
FRANCIS SCOTT
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Matthew
Reisde met partner
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Elodie
Reisde met partner
1 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elodie
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Christopher
29 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
10/10 – Uitstekend
Kaz
Reisde met een groep, Reisde met familie
4 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaz
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Xifan, Walnut
Reisde met familie
12 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xifan
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Tongsu
8 apr 2023
Tongsu
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Yumiko
25 mrt 2023
Yumiko
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Iris
Reisde met een groep
25 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iris
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Alison
4 feb 2023
Alison
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 sep 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019