OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
6 jan - 7 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(38 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken laden

Superior kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Twin kamer (Food & Drink Station 2,000yen ticket) laden

Twin kamer (Food & Drink Station 2,000yen ticket)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket) laden

Twin kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Food & Drink station1000yen ticket) laden

Superior kamer, niet-roken (Food & Drink station1000yen ticket)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 2,000 yen ticket) laden

Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 2,000 yen ticket)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket) laden

Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Twin kamer (Food & Drink Station 1,000yen ticket) laden

Twin kamer (Food & Drink Station 1,000yen ticket)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 142 beoordelingen
De prijs is € 646
9 jan - 10 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-6 Zaocho, Nishikujo, Minami, Kyoto, 601-8414
Over deze accommodatie
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
Vergelijkbare accommodaties

Soraniwa Terrace Kyoto
Soraniwa Terrace Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 250 beoordelingen
De prijs is € 325
30 dec - 31 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 1000 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, Merpay, LINE Pay, R Pay en WeChat Pay.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Kyoto
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jacqui
8 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqui
4 nachten verbleven in december 2025
6/10 – Redelijk
Yuet King
Reisde met partner
7 dec 2025
Yuet King
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
???
Reisde met partner
2 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
NORIAKI
Reisde met familie
29 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIAKI
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
??
23 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Naomi
Reisde met familie
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Naomi
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuko
15 nov 2025
Yasuko
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Manami
Reisde met partner
15 nov 2025
Positief: Netheid
Manami
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sam
Reisde met een groep
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kris
12 nov 2025
Kris
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Nobuo
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 nov 2025
Nobuo
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
OMAR
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OMAR
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ana
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
SIU WAI
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIU WAI
8 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eric
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
MANDY
Reisde met familie
22 okt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MANDY
4 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Betty
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Betty
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
emi
Reisde met een groep
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




emi
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Mayumi
4 okt 2025
Mayumi
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
FUJIMOTO
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

FUJIMOTO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Destiny
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Destiny
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jaime, Markham
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaime
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SHUICHI
Zakenreiziger
18 sep 2025
SHUICHI
1 nacht verbleven in september 2025

















