OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zakelijke services
  • Wasvoorzieningen
  • 24/7 receptie
De huidige prijs is € 48
6 jan - 7 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Twin kamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(38 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Superior kamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Twin kamer (Food & Drink Station 2,000yen ticket)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Twin kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Superior kamer, niet-roken (Food & Drink station1000yen ticket)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 2,000 yen ticket)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior kamer, niet-roken (Food & Drink Station 3,000yen ticket)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Twin kamer (Food & Drink Station 1,000yen ticket)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Diep bad
Designer toiletartikelen
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
11-6 Zaocho, Nishikujo, Minami, Kyoto, 601-8414

In de buurt

  • Kyoto TERRSA - 4 min. lopen - 0.4 km
  • To-ji-tempel - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kyoto Station Building - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Kawaramachi-straat - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Kyototoren - 13 min. lopen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Toji - 2 min. lopen
  • Station Kujo - 8 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪丸亀製麺 - ‬3 min. lopen
  • ‪マクドナルド - ‬5 min. lopen
  • ‪リンガーハット - ‬5 min. lopen
  • ‪ハマムラ - ‬5 min. lopen
  • ‪コメダ珈琲店 - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts bevindt zich in de buurt van Kyototoren en Nishihonganji-tempel en biedt extraatjes zoals een kruidenier/supermarkt, winkels ter plaatse en wasvoorzieningen. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een snackbar/delicatessenwinkel.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een selfserviceontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en een snelle incheckservice
  • Meertalig personeel, een automaat en een lift
  • Een waterkoeler, een 24-uurs receptie en vergaderruimtes
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 120 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met designer toiletartikelen en diepe baden
  • Flatscreentelevisies van 43 inch met digitale zenders
  • (kleding)kasten, koelkasten en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks zelfbedieningsontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 04.00 uur tot 13.00 uur: JPY 1.000 voor volwassenen en JPY 1.000 voor kinderen
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Kruidenier/supermarkt
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice op verzoek

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Trapleuningen
  • Visueel brandalarm

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Designer toiletartikelen
  • Diep bad
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 43 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 20 januari 2027 tot 20 januari 2027 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 1000 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, Merpay, LINE Pay, R Pay en WeChat Pay.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Kyoto
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts?

Vandaag, 18 dec. 2025, kost een verblijf bij OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts van één nacht voor twee volwassenen op 6 jan. 2026 min. € 48,19, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts?

Dit hotel ligt in Minami-ku, binnen 2 km afstand van Kawaramachi-straat, Kyototoren en Nishihonganji-tempel. Ook Fushimi Inari Shrine en Markt van Nishiki liggen binnen 5 km afstand. Station Toji ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Kujo is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts

8,8

Uitstekend

9,2

Netheid

9,0

Voorzieningen

9,0

Personeel en service

8,8

Milieuvriendelijkheid

8,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 170 van 310 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 101 van 310 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 310 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 310 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 310 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel.
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Jacqui

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supporting local handicrafts, cute interiors and amenities
4 nachten verbleven in december 2025

6/10 – Redelijk

Yuet King

Reisde met partner
客房清潔度一般。
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

???

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋も綺麗で、スタッフ対応良かったです
2 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

NORIAKI

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
客室はよく、スタッフの対応もよかったです。 ただ、部屋が狭かった!これにつきます。
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Naomi

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service at OMO3 was so good! Staff were kind and helpful; room was clean and the bathroom was very modern (however watch out for the step ahah I almost tripped). Overall lovely location, 4 mins away from Yoshinoya and 7Eleven, as well as good distance from Kyoto station if you like to walk - or quick bus or train few minutes away.
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Yasuko

2泊しました。客室はコンパクトながらよく考えられていて、備品含めとても良かったです。
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Manami

Reisde met partner
Positief: Netheid
元々朝食のないホテルだったけど、軽食が売ってたし、目の前にAEONがあるから不便はなかった。京都駅までは、歩ける距離だし交通の不便もなかったです。
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Sam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spotless rooms, staff was super friendly, and their common area is very nice. Honestly, we’ve been to Japan twice now, and the OMO3 hotels are always top tier. This one is definitely one we will book again in future. Thank you for making our stay so nice!
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kris

3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Nobuo

Reisde met een groep, Reisde met familie
部屋が狭すぎ
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

OMAR

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a wonderful stay at OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts. The hospitality here really stood out. The front desk staff were bilingual, welcoming, and incredibly patient. They even helped me fill out my Yamato luggage forwarding form step-by-step, which I truly appreciated as a first-time visitor navigating Japan. Their support made the process easy and stress-free, and it left a very positive impression. The hotel itself is clean, modern, and peaceful. My room was surprisingly spacious compared to my stays in Tokyo and Osaka, and having a view of Toji Temple right from my window made my time in Kyoto feel even more special. It was a comfortable space to rest and reset after long days exploring the city. The location is excellent—just 1–2 blocks from Toji Station and close to several major bus stops, making transportation simple and reliable. There is also a small lobby food and snack corner, which was perfect for grabbing something quick before heading out or when coming back late. It was a small touch, but genuinely useful during my stay. Overall, I truly enjoyed my time here. Great staff, great rooms, and a great location made this a standout experience. I’m including a brief message in Japanese below so the staff can read my appreciation directly. I would happily stay here again on my next visit to Kyoto. 日本語(スタッフの皆様へ): とても素晴らしい滞在でした。特に、ヤマト配送の手続きで丁寧にサポートしていただき感謝しています。客室は清潔で広く、窓から見える東寺の景色も素晴らしかったです。立地も便利で快適に過ごせました。本当にありがとうございました。また京都に来る際はぜひ利用します。
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ana

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal muy amable y la habitación excelente :)
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

SIU WAI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenience store inside hotel
8 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience but for some transport is a bit far.
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

MANDY

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
掛衣服地方太少,連最基本的行李架也沒有,地墊很髒叫人怎樣在髒地墊上打開行李呢?而且位置不太好,每次要先去京都站轉乘近鐵才可以回酒店,十分麻煩。不會再考慮入住!
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Betty

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There is a smell in the room as soon as you walk in. Cleanliness of the hotel was average. Looked like the carpet hasn’t been cleaned in a while. A plus was having an in hotel laundromat
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

emi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの工夫があちこちに感じられた
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Mayumi

3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

FUJIMOTO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
さすがの星野リゾート、明るい基調の部屋は気持ちも軽くリラックスできるいい部屋でした。 東寺駅からは至近距離ですが、京都駅から歩くと少しあります。地下鉄九条からも歩けます。 お値段もリーズナブルでした
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Destiny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was beautiful, our room was great and spacious. The hotel staff were all friendly and very helpful. Will definitely stay here again!
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jaime, Markham

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was relative clean and bigger than most. It is in a very quiet area so that is nice. Aeon mall is nearby for shopping and food. There are little take home activities in the lobby later in the evening and free teas. Overall, a great experience and nice hotel to stay at.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

SHUICHI

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in september 2025