OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 198
19 aug - 20 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, keuken laden

Twin kamer, niet-roken, keuken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken, keuken laden

Driepersoonskamer, niet-roken, keuken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed) laden

Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een privébadkamer
Diep bad
Misschien vind je dit ook leuk

ROKU KYOTO, LXR Hotels & Resorts
Wijk Kita
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 46 beoordelingen
De prijs is € 559
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

288 Gionmachi Kitagawa, Higashiyama, Kyoto, Kyoto, 605-0073
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.172 beoordelingen
De prijs is € 118
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 1000 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts Hotel
OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts Kyoto
OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher, Valrico
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Carla
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carla
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Clinton
Reisde met een groep
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clinton
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Raphaela
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raphaela
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HOANG-HAI
7 jun 2025
HOANG-HAI
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gerald
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Gerald
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Anila, Caledon
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anila
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NHUNG
Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NHUNG
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
elise
Reisde met familie
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
elise
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
Reisde met familie
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met een groep, Reisde met partner
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
10 apr 2025
Bryan
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Natalia
Reisde met een groep, Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia
5 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Hsi
Reisde met familie
3 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hsi
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ATSUTO
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ATSUTO
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Gillian
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gillian
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
タケシ
Reisde met familie en kleine kinderen
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
タケシ
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tien Li
Reisde met familie
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tien Li
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
あつこ
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あつこ
1 nacht verbleven in maart 2025