OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 111
14 aug - 15 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer laden

Superior vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 543 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

434-1 Ebisucho, Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604-8005
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 256 beoordelingen
De prijs is € 79
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1600 voor volwassenen en ca. JPY 1600 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts Hotel
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts Kyoto
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
aruhi
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aruhi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Claudia
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kingdao
8 jul 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kingdao
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
いづみ
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
いづみ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ひさの
Reisde met een groep
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひさの
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
カヨ
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カヨ
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
teruko
28 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
teruko
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
あきこ
28 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
あきこ
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
まさみ
23 jun 2025
まさみ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
麻衣子
21 jun 2025
麻衣子
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
20 jun 2025
Brian
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Momone
Reisde met familie
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Momone
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jackson
Reisde met een groep
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jackson
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Caren
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caren
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tanny
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanny
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
サトミ
19 jun 2025
サトミ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ai
17 jun 2025
Ai
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
クニオ
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
クニオ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mi
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Mi
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
shino
Reisde met familie en kleine kinderen
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shino
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
fumika
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
fumika
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
okamae
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
okamae
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
AYUMI
11 jun 2025
AYUMI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
SAYURI
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAYURI
1 nacht verbleven in juni 2025