Carta Hotel Kyoto Gion
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Carta Hotel Kyoto Gion





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
22 aug - 23 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Large) laden

Tweepersoonskamer (Large)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 548 beoordelingen
De prijs is € 69
3 aug - 4 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

378-1, Kotake-Cho, Shimogyo-Ku, Kyoto, Kyoto, 600-8034
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 734 beoordelingen
De prijs is € 76
15 aug - 16 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Carta Hotel Gion
Carta Kyoto Gion
Carta Gion
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Carta Hotel Kyoto Gion
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
albert
16 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
albert
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
michiko
Zakenreiziger
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michiko
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Yoshihisa
21 nov 2024
Yoshihisa
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Wina
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wina
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
joohyun
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
joohyun
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
takahisa, Bunkyo-ku
Zakenreiziger
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takahisa
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Georgina
Reisde met partner
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Georgina
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静か
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Denise
Reisde met familie
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
SHU MEI
Reisde met familie
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHU MEI
8 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
SHIH HSIEN
Reisde met familie
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
SHIH HSIEN
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Yukiko
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukiko
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
RIE
Zakenreiziger
17 nov 2023
ん、、、
RIE
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
sharon
Reisde met partner
12 nov 2023
Positief: Netheid
sharon
6 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Maxwell
12 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Location/Excellent Hotel
Maxwell
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Zoran
25 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoran
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jennifer
6 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Great area
Jennifer
6 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Patrick
13 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice room and close to visiting sites

Patrick
7 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Marianna
6 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great room and location, had everything we needed.
Marianna
8 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
rolando manso
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
rolando manso
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Shin
1 mrt 2023
Shin
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
YUKIHIRO
24 feb 2023
YUKIHIRO
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Atsushi
29 jan 2023
Atsushi
1 nacht verbleven in januari 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Pakketten
Vakantiehuizen