Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tabist Kyogura Kyoto Nijo





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Een bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Een bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Een bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Triple Room[Family Room] laden

Superior Triple Room[Family Room]
Alle foto's voor Triple Room[Family Room] laden

Triple Room[Family Room]
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 514 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

125, Nishinokyo Oguracho, Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604-8414
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Rhino Hotel Kyoto
Rhino Hotel Kyoto
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 255 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyogura Nijo Aparthotel Kyoto
Kyogura Nijo Aparthotel
Kyogura Nijo Kyoto
OYO 44557 Kyogura Nijo
OYO Hotel Kyogura Kyoto Nijo
Tabist Kyogura Kyoto Nijo Hotel
Tabist Kyogura Kyoto Nijo Kyoto
OYO Hotel Kyogura Nijo Kyoto Nakagyo
Tabist Kyogura Kyoto Nijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tabist Kyogura Kyoto Nijo
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
10 jun 2025
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hildo
Reisde met familie
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hildo
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
kazushi
30 okt 2024
kazushi
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
b
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
b
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Akira
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Casey
26 apr 2024
Casey
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
TAKEYOSHI
24 jan 2023
TAKEYOSHI
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 dec 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
寒さにはご注意を
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
????
15 nov 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
やすひろ
Zakenreiziger
9 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
やすひろ
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安定した快適さ!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
keiko
Zakenreiziger
26 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
今回も!!
keiko
2 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
keiko
19 aug 2020
keiko
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
keiko
Zakenreiziger
17 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
親切便利快適



keiko
10 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Ryo
23 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アメニティについて
Ryo
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
YURI
3 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YURI
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
marin
13 jan 2020
marin
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしい!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Mei Lin
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei Lin
1 nacht verbleven in januari 2020