Seiki Kyoto Station
Hotel met een bar/lounge bij een winkelcentrum in Kyoto
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, Japanse futon, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, Japanse futon, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Digitale zenders
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Japanese, up to 4 guests) laden

Kamer, niet-roken (Japanese, up to 4 guests)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2017
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Japanese, up to 2 guests) laden

Kamer, niet-roken (Japanese, up to 2 guests)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2017
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Digitale zenders
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 164 beoordelingen
De prijs is € 242
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

24-5 Kitakarasuma-cho, Higashikujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8017
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HANARE KYOTO Hachijoguchi
HANARE KYOTO Hachijoguchi
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 7 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Seiki
Seiki Ryokan
Station Ryokan Seiki
Station Seiki
Station Ryokan Seiki Hotel Kyoto
Hotel Seiki
Seiki Kyoto Station
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Seiki Kyoto Station
Beoordelingen
6,4
6,2/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Pete, Sandy
Reisde met familie
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pete
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Damla
10 dec 2023
Damla
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Man Ho Sarah
Reisde met een groep
7 dec 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Ho Sarah
4/10 – Matig
あい
3 dec 2023
あい
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Yusuke
Zakenreiziger
17 nov 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Yusuke
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
christa
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
christa
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
??
1 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
??
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Chung-Yao
Reisde met familie
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chung-Yao
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Edyna
Reisde met familie
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edyna
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Mikko Anssi
4 dec 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikko Anssi
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Brian
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brian
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geoffrey
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne organisation pour cet hôtel charmant




Geoffrey
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Jason
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
7 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
SAINT-AURET
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAINT-AURET
6 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Yuko
15 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
残念
Yuko
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Anonymous, Toronto, Ontario, Canada
Reisde met familie
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anonymous
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
CHUNTING
15 jun 2019
CHUNTING
7 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
23 apr 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Solo Stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Dhairya
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location and living in traditional style
Dhairya
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019