Fotogalerie voor Oakwood Hotel Oike Kyoto





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 106
15 okt - 16 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe studio laden

Deluxe studio
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Verwarming
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Alle foto's voor Superior studio laden

Superior studio
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Verwarming
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Alle foto's voor Standaard kamer, uitzicht op stad laden

Standaard kamer, uitzicht op stad
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Regendouchekop
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Regendouchekop
Alle foto's voor Premier kamer, 1 queensize bed laden

Premier kamer, 1 queensize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Regendouchekop
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op stad laden

Deluxe kamer, uitzicht op stad
9,0 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Regendouchekop
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Regendouchekop
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 739 beoordelingen
De prijs is € 107
17 okt - 18 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Oakwood Hotel Oike Kyoto is gelegen in Binnenstad Kyoto, een wijk in Kyoto met een gunstige ligging ten opzichte van de winkelstraten. Een paar bekende bezienswaardigheden zijn Kyoto Imperial Palace en Nijō-kasteel en het natuurschoon van deze omgeving kun je bij Mount Hiei bewonderen. Ook een bezoek aan Kawaramachi-straat en Universiteit van Kyoto is sterk aanbevolen.

165-1 Moriyama-cho, Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-0953
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
- Kyoto Imperial Palace - 18 min. lopen - 1.6 km
- Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 1.9 km
- Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.3 km
- Universiteit van Kyoto - 4 min. rijden - 3.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 進々堂 御池店 - 2 min. lopen
- タルカ 2 - 2 min. lopen
- 亀屋町 たいげん - 2 min. lopen
- blue books cafe - 2 min. lopen
- 炭火焼和めし処 しんぱち食堂 ゼスト御池店 - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Oakwood Hotel Oike Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 814 beoordelingen
De prijs is € 138
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 1650 voor kinderen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De ramen op de kamer kunnen niet worden geopend. De kamers zijn uitgerust met bevochtigende luchtreinigers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Oakwood Hotel Oike Kyoto Hotel
Oakwood Hotel Oike Kyoto Kyoto
Oakwood Hotel Oike Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Oakwood Hotel Oike Kyoto
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
sharon
Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sharon
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Xanthé
Reisde met een groep
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xanthé
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Largest bed I have ever slept in
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Roberto
Reisde met een groep
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Veronique
Reisde met een groep
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veronique
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dylan
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Dylan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Liubov
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liubov
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tyler Joseph
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyler Joseph
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
mylene
Reisde met familie en kleine kinderen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mylene
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??????
Reisde met een groep, Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??????
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Farid
19 sep 2025
Farid
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
17 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Joshua
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sancar
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sancar
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Myah
12 sep 2025
Myah
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sohee, Port Coquitlam
Reisde met familie
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sohee
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
10 sep 2025
Catherine
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ho Ming Amanda
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho Ming Amanda
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sancar
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sancar
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Konner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Konner
1 nacht verbleven in augustus 2025