Oyado Kyoto Shinmachi
Hotel in Kyoto, op 6 minuten lopen van Shijo-straat
Fotogalerie voor Oyado Kyoto Shinmachi





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe appartement, 1 slaapkamer laden

Deluxe appartement, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een bidet
Alle foto's voor Design appartement laden

Design appartement
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 521 beoordelingen
De prijs is € 96
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

462-3 Mikage-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8447
Over deze accommodatie
Oyado Kyoto Shinmachi
Vergelijkbare accommodaties

Park Hotel Kyoto
Park Hotel Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 569 beoordelingen
De prijs is € 49
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Oyado Kyoto Shinmachi
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
9,0
Voorzieningen
6,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6/10 – Redelijk
jose
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
jose
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Iek leng
7 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Iek leng
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
えり
24 nov 2024
えり
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Cheuk hong
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheuk hong
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Sindee
14 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sindee
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
タオル
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Yang
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yang
3 nachten verbleven in mei 2024

















