Prince Smart Inn Kyoto Sanjo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 4 minuten lopen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Prince Smart Inn Kyoto Sanjo

Accommodatievoorzieningen
Lobby
Restaurant
Lift
Exterieur

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 106
9 nov - 10 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, niet-roken (A with Complimentary Light Breakfast)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(29 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (B with Complimentary Light Breakfast)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (with Complimentary Light Breakfast)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(22 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenvoudige kamer, niet-roken (with Complimentary Breakfast)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (A with Complimentary Breakfast)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (with Complimentary Breakfast)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken (B with Complimentary Breakfast)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Japanese Breakfast included)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken (A) (Japanese Breakfast included)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (B) (Japanese Breakfast included)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Twin Room(B)

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room(A)

  • Max. aantal: 2

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2

Run of House

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
325 Maruyacho, Gokomachi-dori, Sanjo-agaru, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8086

In de buurt

  • Pontocho-laan - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Markt van Nishiki - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Shijo-straat - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Shiyakusho-mae - 5 min. lopen
  • Station Sanjo - 8 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 57 min. rijden

Restaurants

  • ‪スマート珈琲店 - ‬2 min. lopen
  • ‪Tully's Coffee - ‬1 min. lopen
  • ‪かに道楽 京都本店 - ‬2 min. lopen
  • ‪天下一品新京極三条店 - ‬2 min. lopen
  • ‪御蕎麦 本家 田毎 三条本店 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Prince Smart Inn Kyoto Sanjo

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
Prince Smart Inn Kyoto Sanjo biedt voorzieningen zoals een koffiebar/café, wasvoorzieningen en een restaurant en ligt dicht bij Markt van Nishiki en Pontocho-laan. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een automaat, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Een lift en koffie/thee in de lobby
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 137 kamers beschikken over faciliteiten zoals recente films en (laptop)kluisjes en bieden daarnaast voordelen zoals airconditioning en slimme speakers. Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 43 inch met Netflix, Hulu en streamingdiensten
  • Koelkasten, slimme speakers en satellietzenders

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: internet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Hoogpolig tapijt in de kamer
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Filmpremières
  • Flatscreen-tv van 43 inch met kabel-/satellietzenders
  • Hulu
  • Netflix
  • Slimme luidspreker
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elektrische adapters
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Prince Safety Commitment (Prince Hotels & Resorts) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Prince Smart Kyoto Sanjo Kyoto
Prince Smart Inn Kyoto Sanjo Hotel
Prince Smart Inn Kyoto Sanjo Kyoto
Prince Smart Inn Kyoto Sanjo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo?

Vandaag, 2 nov. 2025, kost een verblijf bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo van één nacht voor twee volwassenen op 9 nov. 2025 min. € 106,46, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo te parkeren?

Bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Prince Smart Inn Kyoto Sanjo?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, binnen 5 minuten lopen van Teramachi -straat en Kawaramachi-straat. Ook Markt van Nishiki en Pontocho-laan liggen binnen 10 minuten lopen. Metrostation Shiyakusho-mae ligt op maar 5 minuten lopen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over Prince Smart Inn Kyoto Sanjo

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 271 van 414 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 106 van 414 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 414 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 414 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 414 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Hendrik Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastisch hotel met veel comfort

Heel erg mooi, nieuw en net hotel. Comfortabele bedden en fijne kamer. Met ontbijt (niet fantastisch maar ok). Het ligt heel erg centraal en is goed bereikbaar.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Adam

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great modern hotel with surprisingly spacious rooms for Japan. Good architectural design though has low bulk heads that may not suit tall people. Great shower so much better than an old school bath. Couldn’t fault the place though the poor staff did sometimes look like they wished they could be somewhere els other than old lady the cafe at breakfast was such a joy. Not keen on the AI alarm clock. Best to unplug it so it’s not spying on you the whole time. My only complaint is they are more concerned with aesthetics over service. I would still recommend the hotel and stay there again.
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Secil, Berlin

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Das Zimmer war ok aber viel zu eng und keine Möglichkeit Kleidung zu verstauen würde ich aufkeimenfall empfehlen das frühstück ist echt nicht gut gewesen der Kaffee war aber ok
10 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

naoki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
また利用したい。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

MICHAEL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good experience.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

INGRID

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Room was modest but clean, small breakfast was uninspired
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Vanessa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera più spaziosa rispetto alla media degli hotel giapponesi
3 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Nancy

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This is more of a hostel than a proper hotel. It is very basic and at times surprising at lack of amenities and free breakfast is terrible (power soup, bad coffee, stale bread and a boiled egg). For example, there are no cups/ kettle in the room. They only provide one bottle of water and there are signs at cafe in morning where breakfast is served that you cannot request hot water and you can only use 2 oz cups provided for water. I’d rather stay at a capsule hotel at 1/5th the price as bathroom is very basic and in not in a separate room. This is a good option when prices are low but very poor value for $300 Canadian a night when there are hotels in the area that are so much better. Will not be recommending or staying here again due to abundance of much better options in Gion.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Richie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful experience staying in a Roykan. Lovely owner and staff. Superb traditional breakfast. Lots of space… and our own onsen. Superb.
6 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Kristina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great but the washing machines in the guest laundry need to be deep cleaned more frequently.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Chaoying

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There’s not enough food in the morning.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

jun

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place! Right next door to Nishiki Market! Loved it here!!
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Asako

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Oleksandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, not too small compared to the average room sizes in Japan, staff were amazing, and the hotel itself is very new and good-looking.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yinong

2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Yayoi

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
便利よく、清潔でよかったです。 最低限の設備ながら十分満足でした。 スタッフの少なさが安さの秘訣かと思いますが年齢が高い世代にはスマートチェックイン等スタッフが対応してくれないことに不便を感じたようでした。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Casey

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was mostly clean. The only issue was it seems like behind the shower door does not always get cleaned properly because there was mold growing on the shower corner and floor behind the door. Elsewise very clean!
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Gladwin

Positief: Netheid, personeel en service
Good
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

haruhisa

施設も綺麗で繁華街から一本おくにあり わりと静かです
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Xiaolu

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The location was great and convenient.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

OKUNO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
フロントの方の対応がとても良かったです。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Geoffrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very easy check in process, very nice area around hotel such as shopping areas and temples along with easy access to bus and train stations. Staff was very friendly and helpful and while the hotel didn’t have the luggage forwarding service themselves, they were right next to a Yamato office which was very convenient.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tipptopp.
3 nachten verbleven in september 2025