Geheel appartement
Resi Stay Gion Shijo
Dit appartement met een kitchenette ligt op enkele stappen van Kyoto MINAMIZA-theater
Fotogalerie voor Resi Stay Gion Shijo





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

The Westin Miyako Kyoto
Higashiyama
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 280
23 dec - 24 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

247 Gionmachi Kitagawa, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 605-0073
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 348 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: JPY 10000 per verblijf
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 10000 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RESI STAY Gion Shijo House
RESI STAY Shijo House
RESI STAY Shijo
RESISTAY Gion Shijo
Resi Stay Gion Shijo Hotel
Resi Stay Gion Shijo Kyoto
Resi Stay Gion Shijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Resi Stay Gion Shijo
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,6
Locatie
8,6
Personeel en service
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 nov 2019
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Scooter, Connecticut, US
Reisde met familie
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scooter
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
18 apr 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 apr 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Doramin
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doramin
3 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Richard
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Different, but amazing
Richard
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I Love this neighborhood!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Alice
21 aug 2018
Kyoto stay
Alice
4 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
David
11 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrific location and clean
David
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Celia, Canada
1 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Celia
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很不錯的住宿與服務
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Stephen, Houston
30 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice once you get into the hotel
Stephen
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Sungyong
23 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
체크인 개불편 하지만 집은 굿
Sungyong
8/10 – Goed
Kitty, Canada
16 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable and cozy ! Perfect location !
Kitty
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Hye Yeon
7 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hye Yeon
2 nachten verbleven in februari 2018
4/10 – Matig
yichun, Taiwan
19 feb 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good-looking, but not comfortable
yichun
3 nachten verbleven in februari 2018

















