Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae

Tuin
Lobby
Exterieur
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 3500 per persoon)
1 slaapkamer, donzen dekbedden, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Comfort eenpersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Comfort tweepersoonskamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer, niet-roken

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(36 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons onderschuifbed

Premier Twin kamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premier driepersoonskamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons onderschuifbed

Premier vierpersoonskamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons onderschuifbedden

Twin kamer, niet-roken, op de hoek

7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken, op de hoek

8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons onderschuifbed

Superior tweepersoonskamer, niet-roken

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer, niet-roken

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Outside)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Outside)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
565-3 Kita Fudondo-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8233

In de buurt

  • Kyoto Station Building - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Kyototoren - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Kawaramachi-straat - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Markt van Nishiki - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Kiyomizu Temple - 5 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 3 min. lopen
  • Station Gojo - 14 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kurasu - ‬3 min. lopen
  • ‪COYOTE - ‬3 min. lopen
  • ‪貝だし麺 きた田 - ‬1 min. lopen
  • ‪ダニエルズ モンド(Daniel’s Mondo) - ‬3 min. lopen
  • ‪つじや 京都駅西店 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae

Hotel met een chique stijl in de buurt van Kyototoren
Als je bij Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals stomerij-/wasservices, een restaurant en een snackbar/delicatessenwinkel. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een lift en conciërgeservices
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en koffie/thee in de lobby
  • Een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 207 kamers zijn voorzien van voordelen zoals recente films en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Aparte badkuipen en douches, toiletten met elektronisch bidet en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 45 inch met kabelzenders en recente films
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 11.00 uur: JPY 3.500 voor volwassenen en JPY 1.800 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Trapleuningen

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Filmpremières
  • Lcd-tv van 45 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Maaltijden alleen beschikbaar in de kamer

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het ontbijttarief voor kinderen van 6-12 jaar is geen ontbijt inbegrepen. Dit kan ter plaatse worden aangevraagd tegen de vermelde kinderontbijttoeslag. Voor kinderen van 0-5 jaar is het ontbijt gratis.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind per volwassene, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3500 voor volwassenen en ca. JPY 1800 voor kinderen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Richmond Premier Kyoto Ekimae
Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae Hotel
Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae Kyoto
Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae te parkeren?

Bij Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1000.

Tot hoe laat kan ik bij Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 10 minuten lopen van Kyoto Station Building en Kyototoren. Ook Kawaramachi-straat en Shijo-straat liggen binnen 2 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Gojo is het 14 minuten lopen.

Beoordelingen over Richmond Hotel Premier Kyoto Ekimae

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 690 van 853 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 853 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 853 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 853 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 853 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pui Lam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed our stay at this lovely hotel! The room was very spacious. Staff is very kind and helpful
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alfred

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel at walking distance from the station. Spacious rooms for Japan, good breakfast options. Free snacks and drinks in the afternoon. Very friendly and helpful staff. Will definitely go there again when in Kyoto
6 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Alessandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay! Very comfy room (we had a triple for 3 adults+1kid), bathroom a bit small but up to Japanese hotel standards. Breakfast varied, the best we had among all the hotels we stayed in Japan. Very nice the afternoon tea, evening drinks and crafting activity offered! Staff extremely helpful and smiling. Only remark is that there were too few washing machines which made it a bit crowded in the evening..but that’s just a small detail.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, ideaal gelegen op een minuut of 5 lopen vanaf Kyoto station. Wat overigens een waanzinnig mooi station is met vele verdiepingen aan restaurants en winkels. Perfecte hub naar alle uitstapjes, temeer Kyoto niet zo’n uitgebreid metrosysteem als Tokio of Osaka heeft. Hotel faciliteiten zijn top met oa (gratis) thee en aperitief momenten. De kamers zijn netjes en compleet maar wel ‘compact’. Zou hier weer boeken.
4 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Yoonjik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
호텔도 매우 깨끗하고 조용했으며, 무엇보다 직원들이 매우 친절했습니다 교토역 인근이어서 교통편도 매우 편리했습니다 다음에도 교토에 머물 일이 있으면 이용하려고 합니다 여러모로 훌륭한 숙소로 적극 추천합니다
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jean Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really liked this hotel. They offered free snacks and gave us everything we needed. They held our luggage, and the staff had great smiles. We would come back again.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Wing Yee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice service and great location
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Celene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spotlessly clean room, friendly and helpful staff, great shower and toilet, excellent breakfast
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Dylan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic, everything you need
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was great! I would definitely recommend staying here if you're traveling to Kyoto. It was a 5 minute walk from the train station and there was a bus stop directly across the street. Furthermore, the staff were incredible and the hotel was always clean. It felt amazing coming back to the hotel after a long day sightseeing or shopping. The entry way smelled great and the complimentary drinks were a nice perk.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Anh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Services, close to Kyoto station with reasonable price.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel close to JR station. Hotel seems fairly new and modern. Good staff and clean facilities. Room has great ammenities but lacks safe box. The pijamas was a great perk and convenient laundry. Breakfast buffet had good quality but same menu everyday. Great price through expedia, would stay again.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

まりこ

Positief: Voorzieningen
サービスが充実していて、どこも綺麗。 スタッフの方も親切で、素晴らしい
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel I’ve stayed at!
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Siu Long

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, good location Room is great too Complimentary wine rasting and sweets tasting sessions
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kamille

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel we stayed at in Japan. 5 minutes walk from train station. Excellent service. Amenities bar. Happy hour twice a day. Room was clean and spacious. Washroom was also clean. Breakfast buffet was huge and delicious. Would highly recommend.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Pui

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic stay at hotel, close to bus terminal, easy access to various attractions. great hotel facilities and helpful staff. Definitely stay again and highly recommended.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Xin Hui

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very clean and staffs are very friendly. They offer free drinks in the afternoon.
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Jane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The abundance of incidentals and great products like face creams and masks. Also the pouch coffee. The little things, out of this world! The strong afternoon bar and snacks were great too, plus the craft room?! Loved it.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Tan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location close to Kyoto train station, restaurants and Aeon mall. Clean hotel and friendly staff. Luggage forward service was great to transfer your luggage from one hotel to the other. Free dessert and beverage from 2pm-5pm and Snacks and beer/wine/sake from 6pm-8:30pm
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

板橋

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感にとても満足しています。部屋の水回りや細かい所々もすごく綺麗になっていました。スタッフの方はみんな親切でチェックインからチェックアウトまで気持ちよく過ごすことができました。駅も近くて観光に行くにもとても便利でした。そして1番うれしかったのは朝食です!何を食べても美味しかったです。初めて食べた鱧の天ぷらは美味しすぎて朝だというのに4つもいただいてしまいました〜。京味噌と湯葉のお味噌汁も美味しかったです。2泊の京都旅行、本当に大満足の旅になりました!!
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kanchana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff and the service at this hotel is impeccable. We had a great time in Kyoto mainly due to the convenient of the hotel location.
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

WING SZE GRACE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都来前行8分鐘,房間整潔,備品整全,还可參與做手工
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Natalie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we loved everything!! The beautiful breakfast variety, the great hospitality, the smiling and helping staff. Ubsulutetly everything!
3 nachten verbleven in september 2025