Rihga Gran Kyoto
Hotel met een 24-uurs receptie, op 9 minuten lopen van Kyototoren
Fotogalerie voor Rihga Gran Kyoto





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 70
23 dec - 24 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(52 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
Alle foto's voor Premium Twin kamer laden

Premium Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Premium Twin kamer (Deluxe) laden

Premium Twin kamer (Deluxe)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.425 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 Higashikujo Nishisannocho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8003
Over deze accommodatie
Rihga Gran Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

Daiwa Roynet Hotel Kyoto Terrace Hachijo PREMIER
Daiwa Roynet Hotel Kyoto Terrace Hachijo PREMIER
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.2 van 10, Fantastisch, 523 beoordelingen
De prijs is € 73
18 dec - 19 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2800 voor volwassenen en ca. JPY 1400 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: JPY 1650.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: JPY 3630 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
RIHGA GRAN KYOTO Hotel
RIHGA GRAN KYOTO Kyoto
RIHGA GRAN KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rihga Gran Kyoto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
cara
Reisde met familie
26 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
cara
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jem
23 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jem
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
May, Maple
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
May
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos Martinez
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Carlos Martinez
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Matt
21 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
See Ah Shera
Reisde met familie
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
See Ah Shera
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Albert, Cypress
Reisde met partner
19 nov 2025
Positief: Netheid
Albert
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel
Reisde met familie
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
sandi lee shimabukuro
Reisde met partner
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sandi lee shimabukuro
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
hyeyeon
Reisde met familie
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hyeyeon
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met partner
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Meili
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meili
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos Alberto, Caguas
Reisde met een groep, Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos Alberto
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Angelica
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Angelica
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Edith
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edith
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Glenda
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glenda
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
TING HIN
6 nov 2025
TING HIN
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Rahul
Reisde met partner
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rahul
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kin Ho
Reisde met een groep
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kin Ho
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Richard, Glendale
4 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Richard
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Erin
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erin
5 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Kim
Reisde met familie
3 nov 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ling
Reisde met familie
2 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ling
5 nachten verbleven in oktober 2025

















