Rihga Gran Kyoto

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Rihga Gran Kyoto

Bar (ter plaatse)
Exterieur
Openbaar bad
Ingang binnen
Premium Twin kamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer
VIP Access

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 66
22 aug - 23 aug

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Eenvoudige eenpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 20 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Premium Twin kamer (Deluxe)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 39 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Premium Twin kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars

Superior Twin kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(46 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars

Standaard Twin kamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Eenvoudige tweepersoonskamer

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1 Higashikujo Nishisannocho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8003

In de buurt

  • Kyototoren - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Fushimi Inari Shrine - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Shijo-straat - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Markt van Nishiki - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 3 min. lopen
  • Station Kujo - 3 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪CoCo壱番屋 南区八条口店 - ‬1 min. lopen
  • ‪吉象咖喱 - ‬2 min. lopen
  • ‪鳥楽 - ‬2 min. lopen
  • ‪スペインバル アブラモス Hablamos Kyoto - ‬1 min. lopen
  • ‪燕 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Rihga Gran Kyoto

Hotel in de buurt van Kyototoren
Rihga Gran Kyoto bevindt zich in de buurt van Kyoto Aquarium en Spoorwegmuseum van Kyoto en biedt extraatjes zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en wasvoorzieningen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en een lift
  • Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een automaat
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 261 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Designer toiletartikelen, aparte badkuipen en douches en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies van 43 inch met satellietzenders
  • Verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.800 voor volwassenen en JPY 1.400 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (180 centimeter brede deur)
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 43 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 13.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 5 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen JPY 3630 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen JPY 1650.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2800 voor volwassenen en ca. JPY 1400 voor kinderen
  • Toeslag voor babybed: JPY 1650.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: JPY 3630 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

RIHGA GRAN KYOTO Hotel
RIHGA GRAN KYOTO Kyoto
RIHGA GRAN KYOTO Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Rihga Gran Kyoto?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Rihga Gran Kyoto?

Vandaag, 18 aug. 2025, kost een verblijf bij Rihga Gran Kyoto van één nacht voor twee volwassenen op 22 aug. 2025 min. € 66,16, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Rihga Gran Kyoto te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Rihga Gran Kyoto?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 13.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Rihga Gran Kyoto uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Rihga Gran Kyoto?

Dit hotel ligt in Minami-ku, binnen 2 km afstand van Kyototoren en Kyoto Aquarium. Ook Spoorwegmuseum van Kyoto en Shijo-straat liggen binnen 3 km afstand. Station Kujo en Station Kyoto liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Rihga Gran Kyoto

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 561 van 797 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 191 van 797 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 797 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 797 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 797 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tian, corvallis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great affordable hotel that has Japanese style room setup and communal baths. Really close to train station and convenient to restaurants and shopping malls. Great experience to stay in the hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was really kind. We left our luggage here before checkin and they gave us a tag to keep up with it. That allowed us time to go about our day without waiting for check in. The room was spacious and clean. I would book here again.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Piera, Woodbridge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would stay again Rooms are a bit small but we were 3 adults so I guess it was to be expected
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, 5 min walk from Kyoto station and 40 min walk to the Senbon Torri. Zero complaints, the facility was very accommodating and friendly.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Alberto, Coral Gables

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff willing to assist. Amezing amenities the sauna bath was incredible
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Alexander

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diese Hotel möchte keine Touristen, an der Rezepteion weis keiner was er tut, die Köffer darf man sich selbst aufs Zimmer tragen usw.
6 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel. Nähe vom Bahnhof. Öffentliches Onsen. Waschmaschinennutzung möglich. Gutes Frühstück. Sehr freundliches zuvorkommendes Personal. Insbesondere am Frühstücksbuffet sind die MA sehr zuvorkommend und hilfsbereit
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Lan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

ANTHONY

3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ken

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が丁寧でおいしいです。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alejandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel esta muy bien ubicado a unos metros de la Kyoto Station, además que las instalaciones se ve muy bien, el lobby y las habitaciones amplias con todo lo necesario y varias amenidades en la habitación, el personal es muy amable, nos ayudo a enviar las maletas y resolvían las dudas.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Louis-Felix

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good place
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Tomoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a wonderful hotel! The location was great with lots of eating options nearby and distance to the station. They could improve the breakfast - expensive and not nice.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

ようこ

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Tetsuya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都駅からほど近く、入り口は一見狭く見えるけど、中にはいだらとんでもなかった。落ち着いた雰囲気に京都らしさもあって、非常にリラックス出来る空間でした。
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the station and pretty close to the temples
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

David

3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Rolando

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were friendly and helpful. The property was clean and safe. Very convenient to everything from transportation to dining. Very happy with this hotel.
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Allen

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Clean. On site dining options would be good.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Richard, Vancouver

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I lost my expensive umbrella that my wife purchased for this trip to Japan. I left it on the bus while visiting a shrine in Kyoto. One of the front desk staff called TAKAHASHI helped me call the bus station lost and found and the umbrella was at one of stations. I picked it up and my wife was so happy. Thanks TAKAHASHI for all your help.
10 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は綺麗でした。 ドリンクの時間23時くらいだと良いなと思いました。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Joman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The closeness to the train station was amazing. The room and bathroom was amazing. The bath tub was SENSATIONAL! The bath house was serene and zen. The breakfast was one of the best breakfast meals I ever had.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Sameer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel a stone’s throw from Kyoto’s main station. Fantastic breakfast spread with Western and Japanese choices. Didn’t know roasted potatoes could be made so delicious 😀
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Keren

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simply beautiful and perfect
5 nachten verbleven in juni 2025