Suite, niet-roken (Premium Floor, Double) | Donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van RIHGA Royal Hotel Kyoto

4 out of 5
RIHGA Royal Hotel Kyoto
1 Taimatsu-cho, Shiokoji-sagaru, HigashiHorikawa-dori, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 957 van 1715 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 522 van 1715 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 165 van 1715 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 1715 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1715 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

amin

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Hotel is good but some stuff doing strange behavior
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no v i p benefit
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carmen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are amazing. Very accomodating! There are great restaurants in the area. Its a close walk to the Kyoto station.
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Li

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大致上都很好 只是房間有點少,隔音有點差
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

koji

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

eri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anusha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel with convenient transport facilities and a shopping complex near by. Great staff with a smile a willingness to help always
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

George, Austin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expensive dinner buffet for type of food. Started putting away some foods and not refilling other popular dishes
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel within walking distance of the train station. Also has a shuttle bus to & from the train station.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Everett

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Free shuttle to train station was helpful. Wallpaper was peeling in the room. Shower grout had mold. Nice size room though.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Hirobumi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Kiyohisa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
サービスは満足
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Samuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is one of the best hotels I have stayed in over my years of international travel. The staff is simply the best. If going to Tokyo stay here.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mitchell

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, within 10mins walk from Kyoto station. Also a short walk to Kyoto Tower. Staff super friendly and happy to help. The room was on the smaller side but we opted for the cheapest option which you come to expect, still we had a faultless experience.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Cassandre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a satisfying stay at the Rhiga Hotel in Tokyo. The front desk staff was incredibly helpful, and the room was a decent size. The hotel's location is convenient, and they offer a shuttle service to Kyoto Station every 20 minutes. I really enjoyed the on-site restaurants, which provided a variety of breakfast options. I would definitely stay here again.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mar Jah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best hotel that we stayed in Japan! The only thing that I would like to suggest if they can provide English subtitles on the shows on TVs. 🤗
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

katsuji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗な施設です
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Vicky

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Olivia

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Overall our experience at this hotel was good. We had a small issue when first arriving however the staff were able to help us. Positives: Great shuttle service to and from Kyoto station. Helpful concierge that showed us how to get to places we were unsure about. Good services my partner got his face shaved and massages and he loved this and for a reasonable price! Negatives: Breakfast in the French dining - it had a great view however we were not told that it was a set menu and as I am a vegetarian I wasn’t given a different option. Dinner buffet - found this extremely disappointing. We had to spend 5000yen each, which seemed very very expensive and with a limited selection of food. I would recommend staying at the hotel however I would suggest eating elsewhere. PS this is a very large hotel and doesn’t have a lot of atmosphere if that is something you are looking for.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Junko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuttle bus from Kyoto station v convenient. Excellent check in/ out service, room had comfortable beds. Good amenities, 14th fl revolving restaurant for breakfast was wonderful. Only issue was the time spent in catching elevator to 14th fl, only one available and took much longer than expected. A bit of an inconvenience to reach 14th fl restaurant, esp if you are on a tight schedule. Otherwise, service was excellent. Would stay here again on next Kyoto visit.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Akihiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
線路が近くにあるので夜と朝に音が気になる
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Brandon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience!
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

ICHIRO

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
10階エグゼクティブフロアーのデラックスルームに宿泊しましたが電車の音が夜の12時くらいまで続いてかなり気になった。
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Raja

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minimum effort to provide average service, unhelpful staff, a culture of mediocre management and customer service
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

JIN HO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
넓고 조식도 좋아요
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

MASAKI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食がとても美味しいです、。
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Sabrina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel near the main station. We hoped a checked-in 40 minutes earlier due to our arrival by train would be possible but it wasn‘t. We dropped our luggage instead and visited the Kyoto Tower in the meantime, which was really nice as well. The water temperature during a shower has changed very strongly and often. Unfortunately, the ice cube machine was always empty on our floor when we looked. And the blankets slipped out of our bed linen while sleeping when the blanket hung over the foot end.
5 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

YUJI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
駐車場が無料な点は助かった。 部屋は普通。 朝食バイキングの内容は品数が料金に対して少なかったのが残念。
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

LiYuen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jesus Francisco, Laredo

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estratégico para salidas y llegadas de la estación de Kyoto …
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Josephine

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The sauna is men only. It’s a large hotel so staff too busy with tour groups to cater for my VIP access. . Great shuttle bus to station every 20 mins and handy for all public transport.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

domb

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice hotel, not new, Poor breakfast Dont take executive floor- its old and rooms are not for 2 people- They are single with wide bed
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yazmin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel to stay at in kyoto the buffet breakfast was excellent.The amenities were great. Kyoto station was at walking distance. Shuttle to kyoto station offered by hotel was amazing on last day with luggage.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Heather

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is close to the train station and also offers a shuttle bus back and forth. Large mall 1 block away. Location is great. The buffets were lacking and expensive and the other restaurants in the hotel closed earlier than posted.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Fumiko

6 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

ICHIRO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8階フロアのダブルルームに宿泊しました。タオルが生乾きのような匂いがして気持ち悪い感じがしました。前月にエグゼクティブフロアーに宿泊した時はそのような事は無かったがフロアー事にタオルの質が違いのかと思いました。
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Ruben

Negatief: Personeel en service
Staff
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Melissa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was spacious and extremely clean. Not sure why there wasn’t a microwave oven in the room. The coffee in the urns was far better than the instant machines. The breakfast buffet had many excellent options, but the bacon was not cooked and at certain times the area was extremely crowded and it seemed a bit disorganized.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Danny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We will definitely come back. This hotel is very comfortable and spacious.
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sanjay, London

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Good sized room but the bed was too hard and the duvet was short and light. Not much choice for vegetarians in the various restaurants on site or on the breakfast buffet. The wellness centre and swimming pool has additional charges and only opens from 1.30pm to 6.30pm. Excellent concierge services and regular shuttle to the train station.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Edwardo

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and bartender in basement bar was the best!!
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

john

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was in close vicinity to rail,subway and local bus terminal. Staff were very helpful and anxious to please. Free shuttle to kyoto train station was appreciated.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Josephine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Clean and good service
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and polite. Very helpful.
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

setsuko

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
眠りが浅かったせいか、始発電車の音が聞こえました。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location near the train station. Very nice suites
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sanjay

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good hotel with good breakfast.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Deepak

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and facilities
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Rainier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife said the room smelled when we first came in. She opened the window for a while until the smell was gone. We had a second room for our kids and my daughter said the seat was dirty and she wiped it with a Clorox wipe. The water in the shower every so often will become cold for a second or 2.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Hailey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is really clean and beautiful. Very close to Kyoto Station and we loved the shuttle bus provided. We also loved the buffet breakfast included. Such a great variety of foods and we were able to try the traditional Japanese breakfast as well. Thank you for making our stay so amazing!
3 nachten verbleven in maart 2024