Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 20 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
14
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 20 beoordelingen" "
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 20 beoordelingen" "
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 20 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 20 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
9,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
shoko
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても素敵な雰囲気でゆったりと過ごせました。
shoko
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Aiden
11 jan 2024
Aiden
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 29 jan 2024
Thank you very much for taking your precious time to post feedback regarding your stay. It is very important for us to satisfy our customers and we will always work to improve our services and to offer comfortable stay. We will welcome you again on your next visit to Kyoto.
10/10 – Uitstekend
TSANG
22 nov 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
TSANG
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 30 jan 2024
Thank you very much for taking your precious time to post feedback regarding your stay. It is very important for us to satisfy our customers and we will always work to improve our services and to offer comfortable stay. We will welcome you again on your next visit to Kyoto.
10/10 – Uitstekend
Joel, Toronto
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serenity
Joel
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 31 jan 2024
Thank you very much for taking time out of your precious time to give us your feedback on your stay. We are located in the Shozan Resort, where is wrapped in the beautiful scenery of the four seasons, and the Serenity of our hotel is one of the ways to have fun. We are very pleased to have received such a high evaluation from you this time. It would be much appreciated if you could please consider visiting us in other seasons as well. Thank you again for your kind words and looking forward to welcoming you back in near future.
10/10 – Uitstekend
Phillip
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
You will not find a more luxurious experience in Kyoto
Phillip
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 31 jan 2024
Thank you very much for taking precious time of you to post such a wonderful comment regarding your stay. We are truly pleased to hear that you enjoyed luxurious experience with us. The positive comment from customers is the best reward for us.We will continue to strive each and everyday to deliver the highest quality of service to all the customer.Thank you again for your kind words, and we hope to have another opportunity of welcoming you back in near future.
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the property, such a good break from the city.
Michael
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 18 feb 2024
Thank you very much for staying with us. We are very pleased to have received such a high evaluation from you this time. Also, the positive comment from customers is the best reward for us. We will continue to strive each and everyday to deliver the highest quality of service to all the customer.Thank you again for your kind words, and we hope to have another opportunity of welcoming you back in near future.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing l, luxury hotel on the water with Spa, poo
Amazing l, luxury hotel on the water with Spa, pool and great places to eat. Very quiet. Great after speding a day in Kyoto. We spent 3 days there. I stayed at many hotel, this is one of the best ever.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
sachiko
14 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sachiko
Reactie van アシスタントフロントオフィスマネージャー 津村 武史 op 31 jan 2024