Tuin

Beoordelingen van ROKU KYOTO, LXR Hotels & Resorts

5 out of 5
ROKU KYOTO, LXR Hotels & Resorts
44-1 Kinugasa Kagamiishi Kita-ku, Kyoto

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 20 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

shoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても素敵な雰囲気でゆったりと過ごせました。
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Aiden

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 29 jan 2024
Thank you very much for taking your precious time to post feedback regarding your stay. It is very important for us to satisfy our customers and we will always work to improve our services and to offer comfortable stay. We will welcome you again on your next visit to Kyoto.

10/10 – Uitstekend

TSANG

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 30 jan 2024
Thank you very much for taking your precious time to post feedback regarding your stay. It is very important for us to satisfy our customers and we will always work to improve our services and to offer comfortable stay. We will welcome you again on your next visit to Kyoto.

10/10 – Uitstekend

Joel, Toronto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serenity
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 31 jan 2024
Thank you very much for taking time out of your precious time to give us your feedback on your stay. We are located in the Shozan Resort, where is wrapped in the beautiful scenery of the four seasons, and the Serenity of our hotel is one of the ways to have fun. We are very pleased to have received such a high evaluation from you this time. It would be much appreciated if you could please consider visiting us in other seasons as well. Thank you again for your kind words and looking forward to welcoming you back in near future.

10/10 – Uitstekend

Phillip

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
You will not find a more luxurious experience in Kyoto
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 31 jan 2024
Thank you very much for taking precious time of you to post such a wonderful comment regarding your stay. We are truly pleased to hear that you enjoyed luxurious experience with us. The positive comment from customers is the best reward for us.We will continue to strive each and everyday to deliver the highest quality of service to all the customer.Thank you again for your kind words, and we hope to have another opportunity of welcoming you back in near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
一見すると良いが。。
全体的には良い印象。欧米系のお客さんが多いせいか共用部分が寒すぎるくらいエアコンが効いてる。その為、風邪を引きました。 朝食について、2泊したがbuffetのメニューが一緒でした。そこらへんのビジネスホテルの方がよく考えてます。
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the property, such a good break from the city.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Assistant Front Office Manager Takeshi Tsumura op 18 feb 2024
Thank you very much for staying with us. We are very pleased to have received such a high evaluation from you this time. Also, the positive comment from customers is the best reward for us. We will continue to strive each and everyday to deliver the highest quality of service to all the customer.Thank you again for your kind words, and we hope to have another opportunity of welcoming you back in near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing l, luxury hotel on the water with Spa, poo
Amazing l, luxury hotel on the water with Spa, pool and great places to eat. Very quiet. Great after speding a day in Kyoto. We spent 3 days there. I stayed at many hotel, this is one of the best ever.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

sachiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van アシスタントフロントオフィスマネージャー 津村 武史 op 31 jan 2024
数あるホテルの中からROKU KYOTO, LXR Hotels & Resortsをお選び頂きましてありがとうございます。この度のご滞在に際し高評価を頂戴しまして誠に恐悦に存じます。現状に甘んじることなく、今後もより良いサービス、最高のおもてなしを目指して日々精進して参ります。貴重なお時間を割いてご宿泊ならびにご投稿頂きましたこと、改めまして重ねて御礼申し上げます。再びお出迎え出来ます日を一同楽しみにお待ち申し上げております。

6/10 – Redelijk

Chih Cheng

1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

M.REZA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was great
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

GITEUL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
優雅な時間を過ごす事が出来ました。 また、行きたいと思います。
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

DAIKI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

tokujiro

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
京都に広々とした空間
京都にこんなに広々とした空間があるとは驚きです!!
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
アフタヌーンティ
開業間もない事もありある程度の事は目を瞑ろうと思いおじゃまさせてもらいました。 アフタヌーンティをいただきましたが、メニューに載っているものはもちろん飲み放題ですが、コーヒーが別料金なのはビックリしました。 そこまでメニューが多い訳ではないので、コーヒー位出してくれても良いと思いました。 それにティーが出てくるのが遅いです。 食べ物が出て来てからティがきたのは、初めてです。 でも、設備やロケーションなどは気に入ったのでまた伺おうと思います。
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van レストランマネジャー 大津山顕 op 29 sep 2021
投稿者さま この度はレストラン「TENJIN」をご利用いただき誠にありがとうございました。また、私どもの不手際によりご不快な気分にさせてしまい大変申し訳ございませんでした。私どもの準備不足により、本来温かいティーを提供したのちにお料理を提供するはずが、ティーの提供に大変時間が掛かってしまい結果としてはお料理よりあとにティーを提供する顛末となってしまいました。温かいティーを速やかにご提供するという本来当たり前のサービスを実践するよう仕組みの改善やトレーニングを実施しております。レストラン「TENJIN」としましては、投稿者様にまたご利用いただきたく心よりお願い申し上げます。この度は大変申し訳ございませんでした。