RYOKAN GINKAKU KYOTO
Ryokan in Kyoto, op enkele stappen van Kyototoren
Fotogalerie voor RYOKAN GINKAKU KYOTO





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 139
12 dec - 13 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken (Moderate Japanese-style) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken (Moderate Japanese-style)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamers
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Standard Japanese-style) laden

Standaard kamer, niet-roken (Standard Japanese-style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamers
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (Wide Japanese style) laden

Familiekamer, niet-roken (Wide Japanese style)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Comfort kamer, niet-roken (Comfort Japanese-style) laden

Comfort kamer, niet-roken (Comfort Japanese-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Deluxe Japanese style) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Deluxe Japanese style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Luxe kamer, niet-roken (Moderate luxury Japanese-style) laden

Luxe kamer, niet-roken (Moderate luxury Japanese-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Kuu Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 482 beoordelingen
De prijs is € 75
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

709, Kyoto, kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
RYOKAN GINKAKU KYOTO
Vergelijkbare accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.736 beoordelingen
De prijs is € 122
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
RYOKAN GINKAKU KYOTO Kyoto
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over RYOKAN GINKAKU KYOTO
9,6
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Charlene
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlene
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Betsy
19 nov 2025
Betsy
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stuart
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuart
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rina
Reisde met een groep
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Rina
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Roxanna, Fresno
12 okt 2025
Roxanna
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Williams
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Williams
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Lena
Reisde met partner
30 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Lena
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Micaela Stefania
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Micaela Stefania
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Paul M
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul M
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jesper
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tommelfingeren op
Jesper
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
たかゆき
20 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
たかゆき
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
David
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Aryo
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aryo
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Andreas, Holm
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Giseli
4 aug 2025
Giseli
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Rogerio, Bellevue
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rogerio
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Karin
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tradition with comfort
Karin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Leon
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leon
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NINA
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NINA
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
CHENG HAN
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHENG HAN
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Morten Hanvold
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morten Hanvold
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Evelyn
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
1 nacht verbleven in juli 2025

















