Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Shimizu





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, For 1 Guest) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, For 1 Guest)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, For 2 Guests) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, For 2 Guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, For 3 Guests) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, For 3 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, For 4 Guests) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, For 4 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Misschien vind je dit ook leuk

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 879 beoordelingen
De prijs is € 46
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

644 Kagiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8317
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.273 beoordelingen
De prijs is € 116
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1100 per persoon
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 1100 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 11 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
RYOKAN SHIMIZU Kyoto
SHIMIZU Kyoto
Ryokan Shimizu Hotel Kyoto
RYOKAN SHIMIZU Kyoto
RYOKAN SHIMIZU Ryokan
RYOKAN SHIMIZU Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Shimizu
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Amanda
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bella esperienza
Amanda
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Masuko
30 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masuko
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Emilio
Reisde met familie
28 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emilio
10/10 – Uitstekend
RIKA
22 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おもてなしをしていただけました




RIKA
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Abi, Singapore
Reisde met partner
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abi
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
UK, 愛媛県
Reisde met partner
10 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
UK
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Alice
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alice
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Elliot
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elliot
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
CHIULING
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
乾淨舒適的民宿
CHIULING
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
京都らしい旅行で泊まるならココ!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Yolène, Paris
Reisde met een groep
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yolène
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Brian
28 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brian
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
danny
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
danny
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Firi
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Firi
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
DAVID
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAVID
3 nachten verbleven in juli 2018