Rikyuan Kyoto Nishikyogoku
Hotel in Kyoto, in de buurt van Toei Kyoto Studio Park
Fotogalerie voor Rikyuan Kyoto Nishikyogoku





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (A) laden

Kamer (A)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een magnetron
Alle foto's voor Kamer (B) laden

Kamer (B)
8,0 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een magnetron
Een bureaustoel
Alle foto's voor Kamer (C) laden

Kamer (C)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een magnetron
Een bureaustoel
Alle foto's voor Room A laden

Room A
Alle foto's voor Room B laden

Room B
Alle foto's voor Room C laden

Room C
Misschien vind je dit ook leuk

Wander Kyoto Nanajo
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 401 beoordelingen
De prijs is € 46
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10-5 Nishikyogoku Higashimukogawaracho, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 615-0825
Over deze accommodatie
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku
Vergelijkbare accommodaties

Randor Residence Kyoto Nijo Castle
Randor Residence Kyoto Nijo Castle
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 177 beoordelingen
De prijs is € 52
17 dec - 18 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Hotel
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Kyoto
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rikyuan Kyoto Nishikyogoku
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 mei 2025
Positief: Netheid
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Lettuce
Reisde met een groep
24 sep 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lettuce
10 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Catherine
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
YASUNORI
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
家族で行くのは良かったです。
YASUNORI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Noé
Reisde met een groep
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noé
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin Kulshamar
Reisde met een groep
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin Kulshamar
5 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Rachel
14 jul 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nerissa
Reisde met familie en kleine kinderen
12 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Nerissa
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Weilin
11 jul 2025
Weilin
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Elliejah
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elliejah
12 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Justin
Reisde met een groep
6 mei 2025
Positief: Netheid
Justin
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Lip
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lip
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Akiyo
7 apr 2025
Positief: Personeel en service
Akiyo
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
CHEUK YIN
6 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHEUK YIN
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
???
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
source
10 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
source
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
かなこ
23 feb 2025
かなこ
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Normal
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
takafusa
Reisde met familie
9 dec 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
takafusa
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Awais
Reisde met familie
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfy and Spacious
Awais
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Dulce Maria Ishel
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Dulce Maria Ishel
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kaito
Reisde met een groep, Zakenreiziger
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaito
1 nacht verbleven in september 2024

















