Fotogalerie voor Rinn Gion Kenninji





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer (Japanese Style) laden

Traditionele driepersoonskamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Japanese Triple Room laden

Japanese Triple Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Economy Double Room laden

Economy Double Room
Alle foto's voor Economy Twin Room laden

Economy Twin Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

STITCH HOTEL Kyoto
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 387
19 okt - 20 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Rinn Gion Kenninji ligt in de wijk Gion in Kyoto. Yasaka-altaar en Markt van Nishiki zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Biwameer en Arashiyama Bamboebos kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Gemeentelijke dierentuin Kyoto en Kyoto Aquarium zijn ook zeker het bezoeken waard.

69-1 Hakatacho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0805
In de buurt
- Gion Corner - 4 min. lopen - 0.4 km
- Pontocho-laan - 5 min. lopen - 0.4 km
- Yasaka-altaar - 7 min. lopen - 0.6 km
- Markt van Nishiki - 10 min. lopen - 0.9 km
- Kiyomizu Temple - 14 min. lopen - 1.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 無双心祇園店 - 2 min. lopen
- 京都 夷川餃子 なかじま 団栗店 - 2 min. lopen
- Izakaya Rutubo - 2 min. lopen
- 祇園ほそみ - 2 min. lopen
- 麺喰金家 - 3 min. lopen
Over deze accommodatie
Rinn Gion Kenninji
Vergelijkbare accommodaties

Kyoto Granbell Hotel
Kyoto Granbell Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 200
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Gion Kenninji Hotel
Rinn Kenninji Hotel
Rinn Kenninji
Rinn Gion Kenninji Hotel
Rinn Gion Kenninji Kyoto
Rinn Gion Kenninji Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rinn Gion Kenninji
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tasha
12 jul 2025
Tasha
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ryan
Reisde met partner
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
William
30 mei 2025
William
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
15 mei 2025
Kevin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ross
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ross
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Luke
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ling
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly Kyoto boutique hotel
Ling
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Khang
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khang
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jeffery, Surrey
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffery
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Madeleine
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madeleine
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
James
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for business trip
James
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Christoffer
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christoffer
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Austin
21 feb 2025
Positief: Netheid
Austin
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Victor
Reisde met familie
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Victor
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nguyet thien
Reisde met partner
27 nov 2024
Nguyet thien
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
tammy, Folsom
Reisde met partner
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tammy
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
vince
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vince
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Elise
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elise
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Taylor
3 okt 2024
Taylor
4 nachten verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
suheeb
Reisde met partner
1 okt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
suheeb
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Diego
Reisde met partner
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
5 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Patrik
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrik
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Alex
Reisde met partner
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
2 nachten verbleven in september 2024