Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Caesar Gion Kyoto





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto Bettei
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 64 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-11 Komatsucho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0811
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.215 beoordelingen
De prijs is € 116
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Gion Yasaka
Caesar Gion Kyoto Hotel
Caesar Gion Kyoto Kyoto
Caesar Gion Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Caesar Gion Kyoto
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
April
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
April
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SAURI
Reisde met familie en kleine kinderen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAURI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vince
22 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vince
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
genevieve, Stockton
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
genevieve
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Holger
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Janiey
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janiey
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wendy
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay in Kyoto
Wendy
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christianne
7 apr 2025
Christianne
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lucian
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucian
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ようこ
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ようこ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Soo Hyun
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soo Hyun
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Richard
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ítalo
10 nov 2024
Ítalo
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Christopher
9 nov 2024
Christopher
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jose
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Aylin
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aylin
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hadan
Reisde met partner
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hadan
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Matthieu
Reisde met familie
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthieu
7 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
CHUN NAM
Reisde met familie
2 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
環境好
CHUN NAM
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Shella
Reisde met familie
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shella
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
ruth anne
Reisde met partner
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ruth anne
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Juelliene
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juelliene
7 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Nickolas
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nickolas
2 nachten verbleven in november 2023