Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Rinn Horikawa Gojo





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Japanese Modern Deluxe Twin Room laden

Japanese Modern Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Japanese Modern Superior Twin Room laden

Japanese Modern Superior Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 512 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

573 Kakimotocho, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8357
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 444 beoordelingen
De prijs is € 37
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Horikawa Gojo Hotel
Rinn Horikawa Gojo Kyoto
Rinn Horikawa Gojo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rinn Horikawa Gojo
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Megan
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megan
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chao
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chao
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marie Fernande
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy lindo
Marie Fernande
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea, Calgary
Reisde met partner
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Michael
23 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Clean, but that is about all.
Michael
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Antonio
Reisde met familie
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mayumi
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayumi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Milad
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mycket nöjda, rekommenderas.
Milad
5 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Dilan
Reisde met familie
21 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dilan
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Raul
Reisde met een groep
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raul
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
KING HANG KEN
Reisde met partner, Reisde met familie
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KING HANG KEN
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Marilia
11 apr 2024
Marilia
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Yenwei
17 feb 2024
Yenwei
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Nicholas
Reisde met partner, Reisde met familie
21 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Katie
Reisde met familie
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little find!
Katie
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Erik
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erik
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Patrick
25 aug 2023
Patrick
10 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Man Fai
9 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Fai
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
milk
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
milk
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Jyri
17 jul 2023
Jyri
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
????
30 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
4 nachten verbleven in mei 2023