Rinn Kyoto Gion Shinbashi
Hotel met een 24-uurs receptie, op 4 minuten lopen van Shijo-straat
Fotogalerie voor Rinn Kyoto Gion Shinbashi





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 41
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken laden

Economy Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Economy kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Economy kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer, niet-roken (Bunk bed) laden

Eenvoudige vierpersoonskamer, niet-roken (Bunk bed)
Hoogtepunten
Een haardroger
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Economy Twin laden

Economy Twin
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Economy Queen laden

Economy Queen
Alle foto's voor Standard Queen Room laden

Standard Queen Room
Alle foto's voor Bunk Bed Room laden

Bunk Bed Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 87
9 dec - 10 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-415-1 Hashimotocho, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0083
Over deze accommodatie
Rinn Kyoto Gion Shinbashi
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.489 beoordelingen
De prijs is € 56
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Kyoto Gion Shinbashi Hotel
Rinn Kyoto Gion Shinbashi Kyoto
Rinn Kyoto Gion Shinbashi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rinn Kyoto Gion Shinbashi
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Zackary
29 okt 2025
Zackary
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
24 okt 2025
Robert
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kamal
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamal
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Nari
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nari
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
cheng
15 okt 2025
cheng
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Guy
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Guy
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
7 okt 2025
Juan
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mary
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Nicole
21 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cristiano
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cristiano
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Zoe
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoe
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Zoe
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoe
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Martine
9 aug 2025
Martine
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marie
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo Cardenas
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente ubicacion
Gustavo Cardenas
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sofie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofie
3 nachten verbleven in juli 2025

















