Ryokan Azumaya
Ryokan met een bar/lounge, in de buurt van Kyototoren
Fotogalerie voor Ryokan Azumaya





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
28 nov - 29 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (No Bathroom & No Toilet) laden

Deluxe kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (No Bathroom & No Toilet)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (8 tatami) laden

Standaard kamer, niet-roken (8 tatami)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (10 tatami) laden

Superior kamer, niet-roken (10 tatami)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (8tatami/No Bathroom & No Toilet) laden

Standaard kamer, niet-roken (8tatami/No Bathroom & No Toilet)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy kamer, niet-roken (No Bathroom & No Toilet) laden

Economy kamer, niet-roken (No Bathroom & No Toilet)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Regency Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 367
18 nov - 19 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nishi-Honganjimae, Shichijo-Agaru, Horikawadori, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8399
Over deze accommodatie
Ryokan Azumaya
Vergelijkbare accommodaties

Matsumoto Ryokan
Matsumoto Ryokan
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 66 beoordelingen
De prijs is € 99
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Azumaya Kyoto
Ryokan Azumaya
Azumaya Kyoto
Ryokan Azumaya Kyoto
Ryokan Azumaya Ryokan
Ryokan Azumaya Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ryokan Azumaya
7,8
Goed
7,4
Netheid
7,6
Locatie
8,4
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Javier
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Javier
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nolen
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nolen
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Kari-Anne
Reisde met familie en kleine kinderen
16 apr 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kari-Anne
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
7 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Marcel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Leonard
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Leonard
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Izabelly
26 feb 2025
Izabelly
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rebekah
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebekah
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Alexander
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Dylan
Reisde met een groep
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dylan
6 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Ryokan, but...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Alessandra
20 apr 2024
Alessandra
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Andreas
Reisde met familie
15 apr 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
2 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
seyedmohammadbagher
9 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seyedmohammadbagher
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Rebecca
1 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Joachim
Reisde met familie
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Joachim
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Julian
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Julian
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Cho
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cho
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
David
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
5 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
HARI BALACHANDRAN
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HARI BALACHANDRAN
1 nacht verbleven in juli 2019

















