Ryokan Yoshida-sanso
Ryokan voor volwassenen, inclusief een restaurant en een bar/lounge
Fotogalerie voor Ryokan Yoshida-sanso





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 938
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Main Building with Private Bathroom) laden

Traditionele kamer (Main Building with Private Bathroom)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Hanare - privévakantiehuisje laden

Hanare - privévakantiehuisje
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 757 beoordelingen
De prijs is € 63
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-1 Yoshida Shimo-ooji-cho, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8314
Over deze accommodatie
Ryokan Yoshida-sanso
Vergelijkbare accommodaties

Kyoto Nanzenji Garden Ryokan Yachiyo Established in 1915
Kyoto Nanzenji Garden Ryokan Yachiyo Established in 1915
- Bubbelbad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 210 beoordelingen
De prijs is € 354
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Yoshida-sanso
Ryokan Yoshida-sanso Kyoto
Yoshida-sanso
Yoshida-sanso Kyoto
Yoshida-sanso Ryokan
Ryokan Yoshida sanso
Ryokan Yoshida-sanso Kyoto
Ryokan Yoshida-sanso Ryokan
Ryokan Yoshida-sanso Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ryokan Yoshida-sanso
9,6
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,0
Locatie
9,8
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Tom
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nerissa
8 okt 2025
Nerissa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Reuven
1 jun 2025
Reuven
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Antoine
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antoine
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Isobe
Reisde met partner, Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isobe
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Phil
Reisde met partner
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phil
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Rojdan
Reisde met partner
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rojdan
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Hideyuki
25 aug 2024
Positief: Personeel en service
Hideyuki
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Youngju
19 jun 2024
Youngju
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie
31 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met partner
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Huyen
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huyen
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
KEITA
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEITA
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tony
Reisde met partner
12 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Tony
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Queenie
18 nov 2023
Queenie
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
maitha
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
maitha
2 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
yifei
18 jun 2023
yifei
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
12 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met partner
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
SHIGERU
Reisde met familie
10 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHIGERU
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
???
28 nov 2021
Positief: Netheid
???
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019

















