Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor S-Peria Hotel Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
28 jul - 29 jul
Kameropties
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, privébadkamer laden

Standaard Twin kamer, privébadkamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer (Hollywood, Private Shower) laden

Twin kamer (Hollywood, Private Shower)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Japanese Western Style) laden

Twin kamer (Japanese Western Style)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, privébadkamer (Hollywood) laden

Twin kamer, privébadkamer (Hollywood)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 653 beoordelingen
De prijs is € 51
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22, Mibugawa-cho, Chudoji, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8806
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.703 beoordelingen
De prijs is € 56
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1540 voor volwassenen en ca. JPY 1540 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1000 per dag (op 10 meter afstand; 24 uur geopend)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 京都府指令保医セ第15
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
S Peria Kyoto Kyoto
S-PERIA HOTEL KYOTO Hotel
S-PERIA HOTEL KYOTO Kyoto
S-PERIA HOTEL KYOTO Hotel Kyoto
S-PERIA HOTEL KYOTO Hotel
S-PERIA HOTEL KYOTO Kyoto
S-PERIA HOTEL KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over S-Peria Hotel Kyoto
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Norihiro
Reisde met familie
3 jul 2025
Norihiro
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
14 jun 2025
Michael
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
so kuen fanny
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
so kuen fanny
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
????
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Arsum
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arsum
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Natalie
19 mei 2025
Positief: Netheid
Natalie
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Talon
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Talon
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda Mariana
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda Mariana
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Weiqiang
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Weiqiang
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
kotoko
4 mei 2025
kotoko
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
mark
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mark
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Anna
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tyrone
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyrone
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shafiqah
15 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shafiqah
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Brady
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brady
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Karin
Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karin
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
riku
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
riku
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
mayuko
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mayuko
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Takeru
Reisde met partner
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeru
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nao
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nao
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
seiji
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
seiji
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Megumi
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megumi
1 nacht verbleven in januari 2025