Sakura Cross Hotel Kyoto Kiyomizu
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 4 minuten lopen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Sakura Cross Hotel Kyoto Kiyomizu





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Superior kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Max 4 Comfort 2) laden

Superior kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Max 4 Comfort 2)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Max 4 Comfort 2) laden

Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Max 4 Comfort 2)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Familiekamer, 1 slaapkamer, niet-roken (Max 8 Comfort 4) laden

Familiekamer, 1 slaapkamer, niet-roken (Max 8 Comfort 4)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 754 beoordelingen
De prijs is € 111
4 dec - 5 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

396-1 Sayamachi 1chome Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0902
Over deze accommodatie
Sakura Cross Hotel Kyoto Kiyomizu
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Emion Kyoto
Hotel Emion Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.969 beoordelingen
De prijs is € 278
6 dec - 7 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: JPY 30000 per verblijf
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten jonger dan 7 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sakura Cross Kyoto Kiyomizu
Sakura Cross Hotel Kyotokiyomizudera
Sakura Cross Hotel Kyoto Kiyomizu Hotel
Sakura Cross Hotel Kyoto Kiyomizu Kyoto
Sakura Cross Hotel Kyoto Kiyomizu Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sakura Cross Hotel Kyoto Kiyomizu
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jemuel
Reisde met een groep
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jemuel
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Truong
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Truong
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
tina, Paris
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tina
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
栄仁
28 sep 2025
栄仁
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Milly
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Milly
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Wen
Reisde met een groep
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wen
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MARCELO
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARCELO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Valérie
Reisde met familie
23 aug 2025
Valérie
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
ITSUMI
Reisde met een groep
22 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ITSUMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Leon
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Leon
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Edward
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
GERARDO J
18 aug 2025
GERARDO J
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rieko
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rieko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barrio de gion
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Claire
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claire
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yin, Portland
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yin
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Maria Guadalupe
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria Guadalupe
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Luisa
Reisde met familie en kleine kinderen
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luisa
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
まゆみ
21 jul 2025
まゆみ
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andres, Norwalk
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joanne
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanne
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Raymundo, Álvaro Obregón
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymundo
4 nachten verbleven in juni 2025

















