Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor sequence KYOTO GOJO





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 61
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor King for 1-2 guests, Non Smoking laden

King for 1-2 guests, Non Smoking
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (4 Beds, for 4guests) laden

Kamer, niet-roken (4 Beds, for 4guests)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Medium Queen, 2 guests) laden

Kamer, niet-roken (Medium Queen, 2 guests)
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (for 2 guests) laden

Twin kamer, niet-roken (for 2 guests)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen, for 2 guests) laden

Kamer, niet-roken (Queen, for 2 guests)
7,4 van 10
Goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Limited offer, Run of House, for 1-2) laden

Kamer, niet-roken (Limited offer, Run of House, for 1-2)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor 4-Bed Room laden

4-Bed Room
Alle foto's voor Queen Room laden

Queen Room
Alle foto's voor Medium Queen Room laden

Medium Queen Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
King Room
Misschien vind je dit ook leuk

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Higashiyama
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 122 beoordelingen
De prijs is € 589
11 sep - 12 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
sequence KYOTO GOJO is in het stadscentrum in Kyoto te vinden. Markt van Nishiki en Kyototoren zijn een aantal bekende bezienswaardigheden en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoekje brengen aan Kawaramachi-straat. Ook een bezoek aan Yasaka-altaar en Sanjusangen-do-tempel is sterk aanbevolen.

409 Gojokarasumacho Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8418
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 9 min. lopen - 0.8 km
- Markt van Nishiki - 10 min. lopen - 0.9 km
- Kyototoren - 16 min. lopen - 1.4 km
- Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 2.0 km
- Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- コメダ珈琲店烏丸五条店 - 1 min. lopen
- McDonald's - 2 min. lopen
- 横浜天下鳥烏丸五条店 - 1 min. lopen
- 蕎麦の実よしむら - 3 min. lopen
- カレーハウスCoCo壱番屋 - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Bestemmingstoeslag: JPY 200 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 6 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1980 voor volwassenen en ca. JPY 1980 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
sequence KYOTO GOJO Hotel
sequence KYOTO GOJO Kyoto
sequence KYOTO GOJO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over sequence KYOTO GOJO
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Bilal
Reisde met een groep
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilal
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Alex
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joe
27 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Abel Jorge
Reisde met partner
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abel Jorge
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Salvador
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Salvador
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Ayumi
9 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Ayumi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Asha
9 jul 2025
Asha
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
YUMIKO
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUMIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
まさたか
Zakenreiziger
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさたか
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ただし
21 jun 2025
ただし
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Raymond, Pleasanton
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymond
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Raymond, Pleasanton
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymond
3 nachten verbleven in juni 2025