Smile Hotel Kyoto-shijo
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Kyoto-shijo





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(46 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken laden

Vierpersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only)
8,4 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Semi Double Room - Non Smoking laden

Semi Double Room - Non Smoking
Alle foto's voor Standard Twin - Non Smoking laden

Standard Twin - Non Smoking
Alle foto's voor Standard Double - Non Smoking laden

Standard Double - Non Smoking
Alle foto's voor Single Room - Non Smoking laden

Single Room - Non Smoking
Alle foto's voor Royal Twin - Non Smoking laden

Royal Twin - Non Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 640 beoordelingen
De prijs is € 40
14 jul - 15 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Kyoto karasumagojo
Smile Hotel Kyoto karasumagojo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 292 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1200 voor volwassenen en ca. JPY 1200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 19 oktober tot 08 april.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Kyoto-shijo
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Ricardo, Hagatna
Reisde met familie
27 jun 2025
Ricardo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
クミコ
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
クミコ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Megha
Reisde met een groep
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megha
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Simon
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yutaka
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yutaka
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
kazuko
30 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gillian, Bradenton
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gillian
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ressie
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ressie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Liquan
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liquan
10 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
lucy
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
lucy
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
atsushi
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
atsushi
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michiyo
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiyo
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HIDEYA
9 mei 2025
Positief: Netheid
HIDEYA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mathew
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathew
14 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
コウシ
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Voorzieningen
コウシ
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromichi
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromichi
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Francis
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Reece
21 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reece
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Haruki
Zakenreiziger
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruki
1 nacht verbleven in april 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hotel Del MarHotels in VillajoyosaPensions BarcelonaRosamar Ibiza HotelVakantieparken UgchelenLos Europaos - Appartement met zeezicht in La Mata (Torrevieja / Costa Blanca)Hotels in HamburgParticuliere vakantiehuizen MünstertalAVITAL Resort WinterbergHotels in FécampCaybeach MelonerasHotel Barcelona HouseMahagiri Resort Nusa LembonganGuesthouse Meguri InariChillax Heritage
Vakantiehuizen