Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Kyoto-shijo





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(51 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken laden

Vierpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only)
8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Diep bad
Misschien vind je dit ook leuk

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Higashiyama
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 22 beoordelingen
De prijs is € 729
21 aug - 22 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1200 voor volwassenen en ca. JPY 1200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 19 oktober tot 08 april.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Kyoto-shijo
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Yu Ya
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yu Ya
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
えいぞう
12 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
えいぞう
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
しゅんや
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
しゅんや
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TSUYOSHI
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
TSUYOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
MARIBEL
Reisde met familie
1 aug 2025
MARIBEL
10 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
NARIMAN, Beppu shi
30 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
NARIMAN
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Shigehito
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigehito
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sam, Markham
Reisde met een groep
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Viet
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Viet
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
15 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
17 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Martin
15 jul 2025
Positief: Personeel en service
Martin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nao
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nao
5 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
しょうたろう
13 jul 2025
しょうたろう
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
なな
8 jul 2025
なな
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
ユカ
6 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ユカ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yohei
30 jun 2025
Yohei
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Ricardo, Hagatna
Reisde met familie
27 jun 2025
Ricardo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
25 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
David
24 jun 2025
David
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
クミコ
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
クミコ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Megha
Reisde met een groep
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megha
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Simon
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yutaka
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yutaka
2 nachten verbleven in mei 2025