Smile Hotel Kyoto-shijo
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijล-kasteel
Fotogalerie voor Smile Hotel Kyoto-shijo





Beoordelingen
8,4 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(57 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken laden

Vierpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Alle foto's voor Semi Double Room - Non Smoking laden

Semi Double Room - Non Smoking
Alle foto's voor Single Room - Non Smoking laden

Single Room - Non Smoking
Alle foto's voor Standard Twin - Non Smoking laden

Standard Twin - Non Smoking
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only)
8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Alle foto's voor Royal Twin - Non Smoking laden

Royal Twin - Non Smoking
Alle foto's voor Standard Double - Non Smoking laden

Standard Double - Non Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 757 beoordelingen
De prijs is โฌย 63
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494
Over deze accommodatie
Smile Hotel Kyoto-shijo
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.024 beoordelingen
De prijs is โฌย 45
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1500 voor volwassenen en ca. JPY 1500 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 19 oktober tot 08 april.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Smile Hotel Kyoto-shijo
8,4
Zeer goed
8,2
Netheid
9,0
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 โ Matig
?
18 nov 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
?
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Anne
Reisde met familie
17 nov 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 โ Redelijk
Edith
4 nov 2025
Edith
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Seiko
2 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Seiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Antonio
30 okt 2025
Positief: Personeel en service
Antonio
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 โ Matig
Ariel
Reisde met familie
29 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ariel
4 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 โ Matig
Manabu
29 okt 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Manabu
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Joleen-Taylor
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joleen-Taylor
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
MORIKIYO
28 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MORIKIYO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
George
25 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
George
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
HIROYUKI
24 okt 2025
HIROYUKI
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Tatsuya
24 okt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Lawrence
23 okt 2025
Lawrence
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
eiichi
Zakenreiziger
23 okt 2025
eiichi
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
masaki
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
masaki
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Daijiro
20 okt 2025
Daijiro
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
REHANA
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
REHANA
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
ใทใณใธ
9 okt 2025
Positief: Voorzieningen
ใทใณใธ
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
ใใ
7 okt 2025
Positief: Netheid
ใใ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Hugo
4 okt 2025
Hugo
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
TAKAHIDE
Zakenreiziger
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAHIDE
1 nacht verbleven in september 2025

















