So Kyoto Fushimi Inari
Hotel in Kyoto, op loopafstand van Fushimi Inari Shrine
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor So Kyoto Fushimi Inari





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 543 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

24-5, Fukakusa Haraigawacho, Fushimi-ku, Kyoto, Kyoto, 612-0013
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Stay SAKURA Kyoto Fuga
Stay SAKURA Kyoto Fuga
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Keuken
8.8 van 10, Uitstekend, 167 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 13 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
So Kyoto Fushimi Inari Hotel
So Fushimi Inari Hotel
So Fushimi Inari
So Kyoto Fushimi Inari Hotel
So Kyoto Fushimi Inari Kyoto
So Kyoto Fushimi Inari Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over So Kyoto Fushimi Inari
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
????
Zakenreiziger
29 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nozomi
Reisde met een groep
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nozomi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
CHI MING
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHI MING
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
26 jun 2025
??
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
まゆ
Reisde met een groep
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まゆ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Philipp
Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philipp
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
???
5 mei 2025
???
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Vivienne
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivienne
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
TAMAMI
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAMAMI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Elisa
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid
Elisa
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
YUKO
Reisde met familie
19 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKO
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
MASAO
Zakenreiziger
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAO
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
マリ
21 dec 2024
マリ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Saori
10 okt 2024
Saori
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mary Ann, carson
Reisde met familie
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Ann
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
ハルカ
Reisde met een groep
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ハルカ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Rie
Reisde met familie
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rie
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Julian
Reisde met een groep
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julian
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
YOSHINORI
Reisde met een groep
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHINORI
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
TAKAKO
Reisde met familie
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAKO
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
MAKI
Reisde met familie
3 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAKI
1 nacht verbleven in december 2023